Favorittavla?
Forum > Harry Potter > Favorittavla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kintsugi
Prefekt |
Tjocka Damen och frukttavlan står mot varandra i mitt fall. Tjocka damen är en trevlig, störd prick och frukttavlan påminner om maaaaaat och vad som finns bakom den.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 24 sep, 2012 07:35 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av me.: nej bara på svinhuvdet Gillar frukt tavlan utanför köket Älska Adriana tavlan men den finns ju inte riktigt på Hogwarts eller? 24 sep, 2012 07:44 |
|
me.
Elev |
Skrivet av viktor: Skrivet av me.: nej bara på svinhuvdet Gillar frukt tavlan utanför köket Älska Adriana tavlan men den finns ju inte riktigt på Hogwarts eller? Men den leder ju till Hogwarts! 24 sep, 2012 07:46 |
|
viktor
Elev |
jo jusdet den finns visst på Hogwarts Då fast var den inte i vid behov rummet??
24 sep, 2012 07:57 |
|
me.
Elev |
Skrivet av viktor: jo jusdet den finns visst på Hogwarts Då fast var den inte i vid behov rummet?? Jo, men det räknas väl? 24 sep, 2012 14:49 |
|
viktor
Elev |
jo det gör det väl men det är ju ingen " riktig plats" typ
24 sep, 2012 15:20 |
|
Borttagen
|
Jag gillar fruktskålen med det kittliga päronet.
Och Sir Cadogan... Och de tjocka munkarna eller vad det nu var. xD Och ja, Tjocka damen såklart. 24 sep, 2012 15:31 |
|
Train
Elev |
24 sep, 2012 15:33 |
|
me.
Elev |
Är inte det bara en sten vägg? Eller är det bara jag som är helt ute och cyklar? 24 sep, 2012 15:52 |
|
Train
Elev |
Stenvägg....tavla..whatever, angenäm är den!
24 sep, 2012 15:54 |
Forum > Harry Potter > Favorittavla?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen