HPx2
Forum > Harry Potter > HPx2
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tamburlaine: Tycker personligen inte så värst mycket om filmerna, så ser riktigt fram i mot nya versioner Jag känner samma sak, ny version med passande skådespelare skulle vara jätte spännande. Jag hade tyckt att böcker som tex 4an 5an och 6an också kunde fått två delar då de är så långa och många roliga scener tas bort i filmerna. Bilbo blir eventuellt tre långfilmer och det är EN bok! 21 sep, 2012 20:47 |
|
UIFmoa
Elev |
21 sep, 2012 23:04 |
|
Borttagen
|
Då är man MED på hogwarts 22 sep, 2012 00:06 |
|
UIFmoa
Elev |
22 sep, 2012 13:23 |
Forum > Harry Potter > HPx2
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen