Film
Forum > Harry Potter > Film
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sista
14 sep, 2012 13:17 |
|
Carneol
Elev |
Första!
14 sep, 2012 13:24 |
|
Neville<3Luna
Elev |
Första är ju så söt! Men sista är så spännande, men ingeting slår ju början av Harry Potters framgång, FÖRSTA! ♥
_____________________________________________ Läs min FF – Krakes Mörka Hemlighet på FanFiction tråden 14 sep, 2012 16:03 |
|
lusianna
Elev |
Första är jätte bra men jag har bara sett 123456
Lusianna 14 sep, 2012 17:40 |
|
95mas
Elev |
sista är väldigt spännande men jag säger nog första pga alla gamla minnen.
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
14 sep, 2012 17:53 |
|
mrs.diggory
Elev |
BÅDA!
14 sep, 2012 21:30 |
|
Miss_A
Elev |
14 sep, 2012 21:32 |
|
PureSlytherin
Elev |
Jag tycker att båda är lika bra, men på olika sätt.
Första filmen är ju liksom när allt börjar. Allt är mysigt och pysigt och Harry och co är så små. Och i sista filmen besegras Ni-Vet-Vem äntligen! Men det händer så mycket sorgligt också, men filmen är ändå bra. Det är en intressant kontrast mellan första och sista filmen. Vad mycket som hänt liksom. Nu tänker jag inte bara på karaktärerna osv, utan även stämningen och stilen på filmerna. Allt är lite ljust och oskyldigt i första, men i sista har allt blivit så mörkt.
14 sep, 2012 21:47 |
|
Borttagen
|
Första för den nostalgin den ger, men den var ju början på något helt underbart så jag kan tänka mig att det är en film som för med sig fina minnen för många..
Den andra betydde slutet på det roliga... Den första var mysig, söt och rolig. Den sista var välgjord, spännande och fartfylld. 14 sep, 2012 22:09 |
|
Ella/Ron
Elev |
Båda är bra men jag tycker sista är bäst♥
qqqaqqNah 15 sep, 2012 08:47 |
Forum > Harry Potter > Film
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen