Bara jag?
Forum > Mugglarportalen > Bara jag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Förlåt
Jag har bara för mycket fritid så att jag går upp i level hela tiden, ehe. Vill ni så kan ni få skriva ett meddelande till mig så kan jag låta er vinna, för att gottgöra alla jag satt eld på ![]() ![]()
15 sep, 2012 16:03 |
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Afturelding: Förlåt Jag har bara för mycket fritid så att jag går upp i level hela tiden, ehe. Vill ni så kan ni få skriva ett meddelande till mig så kan jag låta er vinna, för att gottgöra alla jag satt eld på Samma här, jag är inne på mugglis nästan hela tiden och duellerar väldigt mycket. Men jag duellerar med någon under level 10 så brukar jag låta bli att sätta eld på dem
15 sep, 2012 16:45 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av -Patronus-: Skrivet av Afturelding: Förlåt Jag har bara för mycket fritid så att jag går upp i level hela tiden, ehe. Vill ni så kan ni få skriva ett meddelande till mig så kan jag låta er vinna, för att gottgöra alla jag satt eld på Samma här, jag är inne på mugglis nästan hela tiden och duellerar väldigt mycket. Men jag duellerar med någon under level 10 så brukar jag låta bli att sätta eld på dem För mig går det ofta av bara farten om jag inte skickar en utmaning själv, jag använder bara incendio så det blir lätt att jag bara klickar på den x) Men jag försöker vara snäll, även om det inte märks. ![]() ![]()
15 sep, 2012 16:47 |
Forum > Mugglarportalen > Bara jag?
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen