Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Läser HP 3 på engelska

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

1 2 3 4
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Eln98:
Skrivet av viktor:
Ok men du tycker jag du ska läsa den engelsks


Det ska jag efter den jag läser nu
bra idé

12 sep, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Eln98:
Skrivet av Borttagen:
Måste säga svenska!
Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer


Helt rätt , dubbade filmer är inte kul. Blir så irriterad när läpparna inte stämmer överens med ljudet



Jaa precis! Men har kollat på det tsm med min lillebror och Hermione får ju sån sjukt jobbig röst!
Så nej det känns bara löjligt ^^

12 sep, 2012 18:45

Eln98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Eln98:
Skrivet av Borttagen:
Måste säga svenska!
Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer


Helt rätt , dubbade filmer är inte kul. Blir så irriterad när läpparna inte stämmer överens med ljudet



Jaa precis! Men har kollat på det tsm med min lillebror och Hermione får ju sån sjukt jobbig röst!
Så nej det känns bara löjligt ^^


Hahah ja , brukar kolla på HP med eng tal och även eng text. Lär mig bättre då.Men med småsyskonen får man ju offra sig, haha

I love Harry Potter!

12 sep, 2012 18:47

Borttagen

Avatar


jag håller på att läsa första harry potter boken för 10 gången fast på engelska denna gång

12 sep, 2012 18:49

Eln98
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag håller på att läsa första harry potter boken för 10 gången fast på engelska denna gång


Vad tycker du? bättre än svenska?

I love Harry Potter!

12 sep, 2012 18:50

Borttagen

Avatar


ja det tycker jag
men dem är så smala fast det är ju bara för att engelsmännen har bättre ordförråd än vi har

12 sep, 2012 18:52

Borttagen

Avatar


ska läsa lla hP-böckerna på engelska

12 sep, 2012 20:35

Borttagen

Avatar


jag har läst alla svenska böcker, och började när jag var ganske liten. Men nu har jag läst alla engelska böcker 2 gånger, gfats jag kan ju inte riktigt säga att jag förstår engelskan, jag vet vad som kommer hända i de kapitelerna och gissar mig fram lite.

13 sep, 2012 06:51

Borttagen

Avatar

+1


Jag läser ettan på engelska det känns coolare på nåt sätt, mer verkligt :3

13 sep, 2012 07:09

Borttagen

Avatar


Nu ska jag börja läsa 1 på engelska

13 sep, 2012 07:13

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska

Du får inte svara på den här tråden.