Läser HP 3 på engelska
Forum > Harry Potter > Läser HP 3 på engelska
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
viktor
Elev |
Skrivet av Eln98: bra idé Skrivet av viktor: Ok men du tycker jag du ska läsa den engelsks Det ska jag efter den jag läser nu 12 sep, 2012 18:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Eln98: Skrivet av Borttagen: Måste säga svenska! Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer Helt rätt , dubbade filmer är inte kul. Blir så irriterad när läpparna inte stämmer överens med ljudet Jaa precis! Men har kollat på det tsm med min lillebror och Hermione får ju sån sjukt jobbig röst! Så nej det känns bara löjligt ^^ 12 sep, 2012 18:45 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Eln98: Skrivet av Borttagen: Måste säga svenska! Fast jag skulle aldrig klara av att kolla på dubbade HP filmer Helt rätt , dubbade filmer är inte kul. Blir så irriterad när läpparna inte stämmer överens med ljudet Jaa precis! Men har kollat på det tsm med min lillebror och Hermione får ju sån sjukt jobbig röst! Så nej det känns bara löjligt ^^ Hahah ja , brukar kolla på HP med eng tal och även eng text. Lär mig bättre då.Men med småsyskonen får man ju offra sig, haha I love Harry Potter! 12 sep, 2012 18:47 |
|
Borttagen
|
jag håller på att läsa första harry potter boken för 10 gången fast på engelska denna gång
12 sep, 2012 18:49 |
|
Eln98
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag håller på att läsa första harry potter boken för 10 gången fast på engelska denna gång Vad tycker du? bättre än svenska? I love Harry Potter! 12 sep, 2012 18:50 |
|
Borttagen
|
ja det tycker jag
men dem är så smala fast det är ju bara för att engelsmännen har bättre ordförråd än vi har 12 sep, 2012 18:52 |
|
Borttagen
|
ska läsa lla hP-böckerna på engelska
12 sep, 2012 20:35 |
|
Borttagen
|
jag har läst alla svenska böcker, och började när jag var ganske liten. Men nu har jag läst alla engelska böcker 2 gånger, gfats jag kan ju inte riktigt säga att jag förstår engelskan, jag vet vad som kommer hända i de kapitelerna och gissar mig fram lite.
13 sep, 2012 06:51 |
|
Borttagen
|
Jag läser ettan på engelska
13 sep, 2012 07:09 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag börja läsa 1 på engelska
13 sep, 2012 07:13 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen