Franska!
Forum > Harry Potter > Franska!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥ Världens finaste språk! 11 sep, 2012 23:54 |
|
Seriously
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥ Världens finaste språk! Sure it is! Har anmält mig till en franskakurs, Franska spår 1. Så från och med måndag ska jag läsa det utöver min tyska. Guess who's excited. Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 23 sep, 2012 20:21 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Seriously: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Seriously: Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥ Världens finaste språk! Sure it is! Har anmält mig till en franskakurs, Franska spår 1. Så från och med måndag ska jag läsa det utöver min tyska. Guess who's excited. Åh vad roligt! Själv läser jag tyska och spanska, går inte att läsa franska här 26 sep, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Adlibris!
Funderar själv på att köpa HP böcker på andra språk nån gång. _________________________________________ Pigfarts is real! 27 sep, 2012 08:39 |
|
Miss Black
Elev |
27 sep, 2012 19:05 |
|
Borttagen
|
Franska är svårt. </3 ;_;
Men jag är stolt över dig för att du försöker. ♥ *säger personen som inte ens känner lilla Burningflame* 27 sep, 2012 20:27 |
Forum > Harry Potter > Franska!
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen