Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Franska!

Forum > Harry Potter > Franska!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥


Världens finaste språk!

11 sep, 2012 23:54

Seriously
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Seriously:
Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥


Världens finaste språk!

Sure it is!
Har anmält mig till en franskakurs, Franska spår 1. Så från och med måndag ska jag läsa det utöver min tyska. Guess who's excited.

Om solen är ett ägg så är månen en grön ost.

23 sep, 2012 20:21

Borttagen

Avatar


Skrivet av Seriously:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Seriously:
Önskar att jag kunde franska, riktigt fint språk det... ♥


Världens finaste språk!

Sure it is!
Har anmält mig till en franskakurs, Franska spår 1. Så från och med måndag ska jag läsa det utöver min tyska. Guess who's excited.


Åh vad roligt! Själv läser jag tyska och spanska, går inte att läsa franska här . Men det är jävligt kul med språk ändå!

26 sep, 2012 22:44

Borttagen

Avatar


Adlibris!
Funderar själv på att köpa HP böcker på andra språk nån gång.
_________________________________________
Pigfarts is real!

27 sep, 2012 08:39

Miss Black
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fsumthinblue.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2009%2F08%2Ffrench.jpg

Så här ser de ut. Konstiga omslag x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_m658fb3p6C1qg3g8c.gif Min bokblogg

27 sep, 2012 19:05

Borttagen

Avatar


Franska är svårt. </3 ;_;

Men jag är stolt över dig för att du försöker. *säger personen som inte ens känner lilla Burningflame*

27 sep, 2012 20:27

1 2

Forum > Harry Potter > Franska!

Du får inte svara på den här tråden.