Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hjälp! jag behöver hjälp nu!

Forum > Harry Potter > Hjälp! jag behöver hjälp nu!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
jag ska bara ha ett ''party'' och inte ett ''pyjamasparty'' plus att jag behöv mest hjälp med lekar/ ''lektioner'' och fika här! inte frukost och mat!...så SNÄLLA lås inte denna tråd!

Men i tråden som -Patronus- rekommenderade finns det lekar och fika med

11 sep, 2012 14:33

viktor
Elev

Avatar


Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch

11 sep, 2012 14:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch
Ehh....hur?

11 sep, 2012 16:20

Tori Vega
Elev

Avatar


Hur spelar man Qidditch,undrar bara

Huffelpuff... The Best Dormitory Ever !!! :) A friend for the life...

11 sep, 2012 16:31

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tori Vega:
Hur spelar man Qidditch,undrar bara
det är det jag inte heller vet! kan du gå in här--> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24083&page=1

11 sep, 2012 16:40

viktor
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch
Ehh....hur?
man gör så här: man har två basket bollar ( de ska föreställa klonken) och en person springer omkring med en liten boll ( kvicken) och målstålparna är tre rockringar som ligger på golvet och så kan man tackla ner motståndarna från kvastarna ( kvastarna är i det här fallet innebandy klubbor) och då får man typ ligga på marken en kort tid
Hoppas det hjälpte men jag är hemskt dålig på att förklara

11 sep, 2012 16:49

Borttagen

Avatar


Skrivet av viktor:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av viktor:
Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch
Ehh....hur?
man gör så här: man har två basket bollar ( de ska föreställa klonken) och en person springer omkring med en liten boll ( kvicken) och målstålparna är tre rockringar som ligger på golvet och så kan man tackla ner motståndarna från kvastarna ( kvastarna är i det här fallet innebandy klubbor) och då får man typ ligga på marken en kort tid
Hoppas det hjälpte men jag är hemskt dålig på att förklara
jag bor i lägenhet!

11 sep, 2012 16:57

1 2

Forum > Harry Potter > Hjälp! jag behöver hjälp nu!

Du får inte svara på den här tråden.