Hjälp! jag behöver hjälp nu!
Forum > Harry Potter > Hjälp! jag behöver hjälp nu!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag ska bara ha ett ''party'' och inte ett ''pyjamasparty'' plus att jag behöv mest hjälp med lekar/ ''lektioner'' och fika här! inte frukost och mat!...så SNÄLLA lås inte denna tråd! Men i tråden som -Patronus- rekommenderade finns det lekar och fika med 11 sep, 2012 14:33 |
|
viktor
Elev |
Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch
11 sep, 2012 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: Ehh....hur?Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch 11 sep, 2012 16:20 |
|
Tori Vega
Elev |
Hur spelar man Qidditch,undrar bara
Huffelpuff... The Best Dormitory Ever !!! :) A friend for the life... 11 sep, 2012 16:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tori Vega: det är det jag inte heller vet! kan du gå in här--> http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=24083&page=1Hur spelar man Qidditch,undrar bara 11 sep, 2012 16:40 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: man gör så här: man har två basket bollar ( de ska föreställa klonken) och en person springer omkring med en liten boll ( kvicken) och målstålparna är tre rockringar som ligger på golvet och så kan man tackla ner motståndarna från kvastarna ( kvastarna är i det här fallet innebandy klubbor) och då får man typ ligga på marken en kort tidSkrivet av viktor: Ehh....hur? Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch Hoppas det hjälpte men jag är hemskt dålig på att förklara 11 sep, 2012 16:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av viktor: jag bor i lägenhet!Skrivet av Borttagen: man gör så här: man har två basket bollar ( de ska föreställa klonken) och en person springer omkring med en liten boll ( kvicken) och målstålparna är tre rockringar som ligger på golvet och så kan man tackla ner motståndarna från kvastarna ( kvastarna är i det här fallet innebandy klubbor) och då får man typ ligga på marken en kort tidSkrivet av viktor: Ehh....hur? Jag rekommenderar att ni ska köra Qidditch Hoppas det hjälpte men jag är hemskt dålig på att förklara 11 sep, 2012 16:57 |
Forum > Harry Potter > Hjälp! jag behöver hjälp nu!
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen