Harry potter drömar
Forum > Harry Potter > Harry potter drömar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Amaia lovegood
Elev |
15 sep, 2012 09:10 |
|
Maj
Elev |
15 sep, 2012 10:33 |
|
Borttagen
|
Jag och några till var på något slags litet köpcenter och där fanns en Olivanders affär. senare under dagen hände lite underligare saker och Olivander hjälpte oss ^^
15 sep, 2012 10:51 |
|
Borttagen
|
Att hogwarts skola fanns på riktigt
7 okt, 2012 13:28 |
|
Borttagen
|
Att Harry gick i min klass
7 okt, 2012 14:51 |
|
kakan42
Elev |
Skrivet av Borttagen: Att hogwarts skola fanns på riktigt Det gör den?! I min värld iallafall! 7 okt, 2012 15:30 |
|
LaylaCatcher
Elev |
Ja vet att ja drömt typ om att ja VA på Hogwarts men minns int!!!
Imagination and dreaming is my life 7 okt, 2012 18:11 |
|
Borttagen
|
jag drömmde en gång en vakcer dröm
”Vi kom hem efter att ha varit och handlat. Jag sprang förre mott dörren, men näör jag öppnade den var jag inte i hallen utan i Hogwarts. Jag stod och kollade mig omkring och hänfördes av hur strort det var. - Elma! Jag hör röster jag känner igen och vänder mig förvånat om. Och vilka sitteri nte där om inte Fred och George! De ler och går fram till mig. Men det är något som inte stämmer. - hur vet ni vad jag heter? - Haha, vem vet inte vad du heter? Skrattar Fred. - Vad menar du? Jag ser förvånat på dem. - Haham okej. Ingen känner till Flickan som överlevde, säger George och ler. - Flickan som… Men hallå, det är ju Pojken som överlevde, säger jag förbryllat. - Ähum… va? De tittar förvånat på mig. - Det är ju harry potter som är Pojken som överlevde” säger jag. - Vem är Harry Potter? De tittar ännu mer förvånat på mig. - Men det vet ni! Ron bästavän, Gryffindore sökare, Pojken som överlevde, säger jag panikslaget. - Elma, det är du som är allt det! Säger fred. - Nej! Det är Harry Potter! Ropar jag. - Elma, hur mår du? Geroge g¨r fram till mig och tar mig på pannan. - Men… jag mår bra! Säger jag - Är du säker? Ska vi inte ta dig till sjukhusflygen? Säger Fred och lyfter upp mig. - Nej! Men släpp ner mig! Skriker jag och viftar med armarna. De börjar bära mig upp för en trappa. - Fred, Geroge, vad gör ni med Elma? Ron kommer från ingenstas och kollar förvånt på oss. - Vi ska ta Elma till Sjukhusflygen. Hon håller prtar om någon Harry Potter, säger Fred…” Sedan vaknade jag J Observera att jag var 5 när jag drömmde den här drömmnen J 7 okt, 2012 18:18 |
|
Borttagen
|
Jag har drömt en massa drömmar, bland annat att jag spelar quidditch, att Voldemort är en gammal tant och så vidare, men min kompis hahahah hon drömmer världens konstigaste grejer, hon har drömt om Snape i en Batman-dräkt!
7 okt, 2012 18:23 |
|
Tamburlaine
Elev |
Drömde just förra natten om HP x) skulle med några andra rädda honom (han var rätt ung) från någon herrgård, minns att vi klättrade ut ur ett fönster och en av mina kumpaner där nere använde en levitationsbesvärjelse för att få ner oss. Minns att jag tänkte vid det tillfället att "hoppas jag inte vaknar", och det gjorde jag inte. Var jätte najs att flyta genom luften ner till marken (; sedan for vi någonstans och gjorde något, men minns inte riktigt vad O.o
7 okt, 2012 18:24 |
Forum > Harry Potter > Harry potter drömar
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen