Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] När blir ägget en drake??

Forum > Mugglarportalen > När blir ägget en drake??

1 2
Användare Inlägg
viktor
Elev

Avatar


Skrivet av GinnyLina:
Skrivet av viktor:
Skrivet av GinnyLina:
Tack allihopa!
Har klappat det en gång nu,
hoppas att det blir en drake snart
hoppas det kommer att det går bra med Draken, GinnyLina


Tack viktor!
varsågod

16 sep, 2012 10:18

Einar
Elev

Avatar


Bra att många svarade, det måste jag också göra med mitt ägg!

16 sep, 2012 10:43

1 2

Forum > Mugglarportalen > När blir ägget en drake??

Du får inte svara på den här tråden.