Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Rollspel - Titt hit! :3

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel - Titt hit! :3

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av ella potter:
Jag kan oxå vara med, men jag kanse ska berätta att jag aldrig har rolllat förut och inte vet riktigt hur man gör.....


Okej då kan jag förklara hur man gör:

1. Man skriver vad personen gör e.x.p springer prata o.s.v
2. Man kan rolla att "karaktären" pratar med andra rollare eller personer som inte spelas av någon (om man pratar med personer som spelas får man inte skriva själv vad dom svarar)

12 sep, 2012 15:21

ella potter
Elev

Avatar


Ok tack. Jag är med.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

12 sep, 2012 15:31

Lilamupp
Elev

Avatar


Är detta öppet? :33

1 jun, 2015 17:21

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Lilamupp:
Är detta öppet? :33


Rollspelet är från 2012 så skulle inte tro det. Ägaren har dessutom inte loggat in på 1 år 42 veckor.

✩✩✩

1 jun, 2015 17:27

Lilamupp
Elev

Avatar


Skrivet av Ella01:
Skrivet av Lilamupp:
Är detta öppet? :33


Rollspelet är från 2012 så skulle inte tro det. Ägaren har dessutom inte loggat in på 1 år 42 veckor.

Haha oj såg inte det x) Set kom upp för mig när jag sökte x(

1 jun, 2015 17:29

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Lilamupp:
Skrivet av Ella01:
Skrivet av Lilamupp:
Är detta öppet? :33


Rollspelet är från 2012 så skulle inte tro det. Ägaren har dessutom inte loggat in på 1 år 42 veckor.

Haha oj såg inte det x) Set kom upp för mig när jag sökte x(


Okej men jag rekommenderar den här tråden HÄR om du vill hitta rollspelspartner

✩✩✩

1 jun, 2015 17:31

Lilamupp
Elev

Avatar


Skrivet av luna lovegood 21:
Jag vill rolla HP!

Ja men ska vi köra då ??

1 jun, 2015 17:31

luna lovegood 21
Elev

Avatar


Skrivet av Lilamupp:
Skrivet av luna lovegood 21:
Jag vill rolla HP!

Ja men ska vi köra då ??

I en annan tråd XD

2 jun, 2015 20:03

1 2

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel - Titt hit! :3

Du får inte svara på den här tråden.