Rollspel - Titt hit! :3
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel - Titt hit! :3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Jag kan oxå vara med, men jag kanse ska berätta att jag aldrig har rolllat förut och inte vet riktigt hur man gör..... Okej då kan jag förklara hur man gör: 1. Man skriver vad personen gör e.x.p springer prata o.s.v 2. Man kan rolla att "karaktären" pratar med andra rollare eller personer som inte spelas av någon (om man pratar med personer som spelas får man inte skriva själv vad dom svarar) 12 sep, 2012 15:21 |
|
ella potter
Elev |
12 sep, 2012 15:31 |
|
Lilamupp
Elev |
Är detta öppet? :33
1 jun, 2015 17:21 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Lilamupp: Är detta öppet? :33 Rollspelet är från 2012 så skulle inte tro det. Ägaren har dessutom inte loggat in på 1 år 42 veckor. ✩✩✩ 1 jun, 2015 17:27 |
|
Lilamupp
Elev |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Lilamupp: Är detta öppet? :33 Rollspelet är från 2012 så skulle inte tro det. Ägaren har dessutom inte loggat in på 1 år 42 veckor. Haha oj såg inte det x) Set kom upp för mig när jag sökte x( 1 jun, 2015 17:29 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Lilamupp: Skrivet av Ella01: Skrivet av Lilamupp: Är detta öppet? :33 Rollspelet är från 2012 så skulle inte tro det. Ägaren har dessutom inte loggat in på 1 år 42 veckor. Haha oj såg inte det x) Set kom upp för mig när jag sökte x( Okej men jag rekommenderar den här tråden HÄR om du vill hitta rollspelspartner ✩✩✩ 1 jun, 2015 17:31 |
|
Lilamupp
Elev |
1 jun, 2015 17:31 |
|
luna lovegood 21
Elev |
I en annan tråd XD 2 jun, 2015 20:03 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rollspel - Titt hit! :3
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen