Vilken av spökerna??
Forum > Harry Potter > Vilken av spökerna??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Missnöjda Myrtle
9 sep, 2012 07:34 |
|
.:Elise:.
Elev |
9 sep, 2012 07:59 |
|
Borttagen
|
Grå damen
9 sep, 2012 08:36 |
|
Goizan
Elev |
9 sep, 2012 08:40 |
|
DarkBells
Elev |
En väldigt svår fråga... Får man säga två? :0
Grå Damen och Myter ofc! ♥ De äger verkligen, för man får veta mest om deras historia...
9 sep, 2012 09:25 |
|
_H.P_H.G_R.W_
Elev |
Peeves, Nicholas, Grå Damen.
jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också 9 sep, 2012 09:31 |
|
dobby10
Elev |
nästan huvudlöse nickäger
Söker kort 9 sep, 2012 09:35 |
|
LunaLove<3
Elev |
9 sep, 2012 10:10 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Förlåt att jag kommer och bah: FHDOreoöeygot:ar (XD) nu men alltså:
Jag förstår inte hur man skulle kunna vilja VARA Grå damen, hon bär ju på det med Spoiler: hela tiden och det verkar lite deppigt Tryck här för att visa! Samma sak med Myrtle, självklart är hon en underbar karaktär men hon är ju också deppig mest hela tiden
Förlåt för att jag suger.
9 sep, 2012 10:31 |
|
UIFmoa
Elev |
9 sep, 2012 11:25 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen