Leva som spöke?
Forum > Harry Potter > Leva som spöke?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skulle inte vilja görat. Det skulle bli tråkigt fast kanske lite kul att se hur världen utvecklar sig men fortfarande nej
15 sep, 2012 20:08 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag skulle vilja spöka runt och skrämma folk!! Muahahahahahhaa
Även om man kunde förflytta sig långt, typ hem hos kändisar 15 sep, 2012 20:19 |
|
Borttagen
|
Tja..Ja..Tror det..Om det inte var en plågsam död som..Okej..Jag viskar nu "Avada Kedavra"
♥♥♥ ♥♥♥ 15 sep, 2012 20:47 |
|
lisa311
Elev |
Håller med dig Geisha skulle bli trött på det efter ett tag...
Don't Worry, Be Happy 15 sep, 2012 21:14 |
Forum > Harry Potter > Leva som spöke?
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen