Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Leva som spöke?

Forum > Harry Potter > Leva som spöke?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skulle inte vilja görat. Det skulle bli tråkigt fast kanske lite kul att se hur världen utvecklar sig men fortfarande nej

15 sep, 2012 20:08

MystiqueRed
Elev

Avatar


Jag skulle vilja spöka runt och skrämma folk!! Muahahahahahhaa

Även om man kunde förflytta sig långt, typ hem hos kändisar

15 sep, 2012 20:19

Borttagen

Avatar


Tja..Ja..Tror det..Om det inte var en plågsam död som..Okej..Jag viskar nu "Avada Kedavra"


15 sep, 2012 20:47

lisa311
Elev

Avatar


Håller med dig Geisha skulle bli trött på det efter ett tag...

Don't Worry, Be Happy

15 sep, 2012 21:14

1 2

Forum > Harry Potter > Leva som spöke?

Du får inte svara på den här tråden.