spel
Forum > Mugglarportalen > spel
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_A
Elev |
8 sep, 2012 16:39 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Nja håller inte med riktigt tyvärr, men nya spel iallafall skulle uppskattas men inte direkt shack men Du vet, man MÅSTE ju inte spela ett spel bara för att det finns. Det är uppenbart många som skulle uppskatta möjligheten att kunna utmana varandra på trollkarlsschack och är man inte en av dom kan man ju bara låta bli GinnyLina Man levlar inte i schack. Man spelar och antingen är man bättre än sin motståndare och vinner eller så är man sämre än sin motståndare och förlorar. Knallkort var en awesome idé förövrigt 8 sep, 2012 18:14 |
|
Borttagen
|
Jätte bra idé, både med trollkarls shack och knallkort!
8 sep, 2012 18:22 |
|
Dumbledore1
Elev |
8 sep, 2012 18:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nja håller inte med riktigt tyvärr, men nya spel iallafall skulle uppskattas men inte direkt shack men Du vet, man MÅSTE ju inte spela ett spel bara för att det finns. Det är uppenbart många som skulle uppskatta möjligheten att kunna utmana varandra på trollkarlsschack och är man inte en av dom kan man ju bara låta bli GinnyLina Man levlar inte i schack. Man spelar och antingen är man bättre än sin motståndare och vinner eller så är man sämre än sin motståndare och förlorar. Knallkort var en awesome idé förövrigt Nä, jag vet det 8 sep, 2012 19:32 |
|
SajberFina
Elev |
Ja, det tycker jag. Och Gobbstenar? hehe
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 8 sep, 2012 22:20 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Har faktiskt aldrig fattat hur man spelar Knallkort, det finns väl inga direkta regler som dom går igenom?
Förlåt för att jag suger.
8 sep, 2012 22:21 |
|
SajberFina
Elev |
Någon som minns vad det heter på engelska? Jag kan inte komma på det alls
Om du var vaken skulle jag ge dig allt det där jag aldrig ger dig. 8 sep, 2012 22:28 |
|
GinnyLina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Nja håller inte med riktigt tyvärr, men nya spel iallafall skulle uppskattas men inte direkt shack men Du vet, man MÅSTE ju inte spela ett spel bara för att det finns. Det är uppenbart många som skulle uppskatta möjligheten att kunna utmana varandra på trollkarlsschack och är man inte en av dom kan man ju bara låta bli GinnyLina Man levlar inte i schack. Man spelar och antingen är man bättre än sin motståndare och vinner eller så är man sämre än sin motståndare och förlorar. Knallkort var en awesome idé förövrigt Nä, jag vet det Jag vet att man inte levlar i schack, men det gör man ju inte direkt på dueller heller. Jag menar att man kan ju köra massa dueller, och vinna så mycket som möjligt, så går man upp i level That's me... 9 sep, 2012 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyLina: Jag vet att man inte levlar i schack, men det gör man ju inte direkt på dueller heller. Jag menar att man kan ju köra massa dueller, och vinna så mycket som möjligt, så går man upp i level Ok. Det JAG menar är att i duellerna här på mugglarportalen så är det inte man själv som spelar. Man klickar på en liten knapp och så slumpas det ut vilken skada man ska göra och ju högre man är desto högre skada kan man göra. I schack är det man själv som ska spela och man har liksom ingenting utifrån att förlita sig på, bara sin egen hjärna. Alltså är det ingen bra idé att levla, tycker jag. Det går liksom inte att sätta en siffra på kunskapen, reell kunskap, på samma sätt som man kan sätta en siffra på "kunskapen" i virtuella trollkarlsdueller, för den kunskapen är inte riktig. Men jag vill gärna duellera i schack ändå. 9 sep, 2012 20:14 |
Forum > Mugglarportalen > spel
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen