Peevs
Forum > Harry Potter > Peevs
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
PureSlytherin
Elev |
Ja, jag tänker att Peeves ser ut typ som i datorspelen. ^^
Men ja, det är lite tråkigt att han inte är med. Men å andra sidan tillför han ju inget jätteviktigt egentligen, mer än att ställa till det för Filch och vara rolig ibland. Jag tycker att det är tristare att de tagit bort Lupin så mycket, till exempel, eller att de kortade ner t ex hindren till De vises sten. Det finns andra saker jag hellre skulle se i filmerna än Peeves! Fast jag tycker att spökena överlag är med rätt lite.
7 sep, 2012 17:30 |
|
Borttagen
|
Alltså peevs är en väldigt viktig person tycker jag eller person och person viktigt spöke. Jag tycker om när han kommer med då kan man lätt kanske skratta åt honom.
Den enda som kan få kontroll över honom är ju blodiga baronen! 8 sep, 2012 22:24 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Men Peeves var faktikst med, men dom klippte bort honom
Och sen så skulle jag ALDRIG ALDRIG AAALDRIG vilja se en reemake / reebote eller vad det nu heter pga. att jag tycker att Daniel, Rupert, Emma, Evanna, Tom c.o gjorde/har gjort ett sådant faktiskt jobb. Det går liksom inte att förklara, men åh, jag älskar filmerna som dom är, även om jag är lite besviken på att dom tagit bort så mycket
Förlåt för att jag suger.
8 sep, 2012 22:50 |
|
DarkBells
Elev |
9 sep, 2012 09:22 |
|
UIFmoa
Elev |
9 sep, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Jag kan erkänna att jag såg HP filmerna förts innan jag började läsa böckerna (fråga inte, jag vet att jag borde skämmas...) men när jag väl hade läst alla böckerna så insåg jag hur många karaktärer som jag önska att dem hade haft med i filmen. Helst Peeves och Teddy Lupin av allihopa!
_____________________________________________ Pigfarts is real! 9 sep, 2012 11:56 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Tycker också att det är tråkigt att inte Peeves är med i filmerna. Tycker om honom ^^
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 9 sep, 2012 12:18 |
|
Obsessed
Elev |
Jag vill att nästan allt som finns i böckerna ska finnas med i filmerna, och att man inte la till saker i filmerna som inte finns i böckerna. Attacken mot Kråkboet i HBP till exempel. Såg filmerna först, och blev besviken när jag upptäckte i böckerna att det inte var någon attack alls egentligen.
Det skulle bli filmer som var 3-4 timmar långa eller längre om man la till bortklippta scener och så, skulle varit underbart. ![]() ![]()
9 sep, 2012 12:50 |
|
Borttagen
|
Man spelade ju in en scen med han till den första filmen men den klipptes bort
9 sep, 2012 14:40 |
Forum > Harry Potter > Peevs
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen