Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

För ett år sedan visste jag knappt att Harry Potter fanns.

Forum > Harry Potter > För ett år sedan visste jag knappt att Harry Potter fanns.

1 2
Användare Inlägg
Irah
Elev

Avatar


Harry Potter är det bästa som finns (inom litteraturen i alla fall) och det är så grymt kul att du hittade till fandomen! Blir så grymt glad att det fortfarande kommer nya till den här härliga fandomen!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

7 sep, 2012 11:19

Viethina
Elev

Avatar


Samma här, jag hittade Pottermore först o sen bara "Oh, shit måste läsa". Så nu under sommaren har jag läst alla böckerna ^^

Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091

7 sep, 2012 11:46

1 2

Forum > Harry Potter > För ett år sedan visste jag knappt att Harry Potter fanns.

Du får inte svara på den här tråden.