För ett år sedan visste jag knappt att Harry Potter fanns.
Forum > Harry Potter > För ett år sedan visste jag knappt att Harry Potter fanns.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Irah
Elev |
Harry Potter är det bästa som finns (inom litteraturen i alla fall) och det är så grymt kul att du hittade till fandomen! Blir så grymt glad att det fortfarande kommer nya till den här härliga fandomen!
7 sep, 2012 11:19 |
|
Viethina
Elev |
Samma här, jag hittade Pottermore först o sen bara "Oh, shit måste läsa". Så nu under sommaren har jag läst alla böckerna ^^
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 7 sep, 2012 11:46 |
Forum > Harry Potter > För ett år sedan visste jag knappt att Harry Potter fanns.
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen