Harry Potter 4
Forum > Harry Potter > Harry Potter 4
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Läser första på engelska just nu
4 sep, 2012 21:56 |
|
Jossan
Elev |
4 sep, 2012 22:04 |
|
Borttagen
|
Har läst alla, men läser just nu om tvåan
4 sep, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag läser ettan på engelska!
4 sep, 2012 22:36 |
|
Borttagen
|
Jag håller också på och läser den fjärde boken, den är riktigt bra! Jag har ju läst alla HP-böcker många gånger.
5 sep, 2012 20:13 |
|
viktor
Elev |
Just nu läser jag half blood princ ( på engelska)
5 sep, 2012 20:37 |
|
Borttagen
|
Just nu läser jag ingen men har just sett på Halvblodsprinsen och imorgon Blire dödsrelikerna.
När jag har sett klart filmerna tänkte jag läsa böckerna igen 5 sep, 2012 21:15 |
|
Solkatten
Elev |
Jag håller på att läsa om dem och är på den fjärde nu; alltså Den Flammande Bägaren. :3
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 sep, 2012 21:34 |
|
Savi
Elev |
5 sep, 2012 21:35 |
|
FlamingSnitch
Elev |
6 sep, 2012 17:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen