Julklappar
Forum > Mugglarportalen > Julklappar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
13 sep, 2012 11:06 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
13 sep, 2012 11:09 |
|
Savi
Elev |
Fett gull!
Dock tycker jag det skulle vara roligare om det också fanns typ ett paket, som kanske inte behöver innehåll något mer än en liten lapp som säger God Jul, som man kan köpa för några små pengar och skicka till folk ^^ Eller gratis, funkar det me XD
13 sep, 2012 15:13 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Fett gull! Dock tycker jag det skulle vara roligare om det också fanns typ ett paket, som kanske inte behöver innehåll något mer än en liten lapp som säger God Jul, som man kan köpa för några små pengar och skicka till folk ^^ Eller gratis, funkar det me XD Fler idéer är helt klart välkomna Är det inget "innehåll" så håller jag med om att det skulle kunna vara gratis, precis som dvärgarna. Men är det innehåll med typ chokladgrodekort så borde det kosta kan jag tycka
13 sep, 2012 15:15 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Fett gull! Dock tycker jag det skulle vara roligare om det också fanns typ ett paket, som kanske inte behöver innehåll något mer än en liten lapp som säger God Jul, som man kan köpa för några små pengar och skicka till folk ^^ Eller gratis, funkar det me XD Fler idéer är helt klart välkomna Är det inget "innehåll" så håller jag med om att det skulle kunna vara gratis, precis som dvärgarna. Men är det innehåll med typ chokladgrodekort så borde det kosta kan jag tycka Jo precis. Men det kan ju vara valbart
13 sep, 2012 15:23 |
|
viktor
Elev |
Hoppas det går att genomföra skulle man kunna skicka en uggla till Erfa och föreslå idén
13 sep, 2012 15:53 |
|
rosea
Elev |
Grym idé! Synd för mig eftersom att ag säker kommer att ge en drake till någon och bara få tillbaka några grodkort
TEBAKS IGEN 17 sep, 2012 16:55 |
|
.::Hermione::.
Elev |
Jättebra ide! ♥
Duellera med mig ♥ 17 sep, 2012 17:15 |
|
Spiderpig
Elev |
Skrivet av EmahS: Okej, det är bara september. Men det är bra att vara ute i god tid Jo. Jag tänkte, hade det inte varit kul om man kunde ge bort julklappar till varandra här lagom till julafton (precis som dvärgarna vid alla hjärtans dag) Men precis som med vanliga julklappar så får man ju självklart betala. Men kanske att man kan välja istället för "köp" så "Ge bort i julklapp". Det borde fungera med allt. Quidditchtillbehör, Chokladgrodekort (oöppnade såklart!), Drakar osv Tycker att det hade varit roligt Det skulle vara awesome!!! ~Eagles may soar, but badger don't get sucked into jet engines~ He dosen't belive in my dragon - King Richard 17 sep, 2012 18:05 |
|
viktor
Elev |
Skulle någon typ kunna skicka idén till Erfa??
17 sep, 2012 18:14 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen