Vilken karaktär?
Forum > Harry Potter > Vilken karaktär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HarryP
Elev |
Skrivet av Black: Men det är synd om Malfoy ♥ det har du kanske rätt i :3 Men ne,han förstör :< Nässy 8 feb, 2011 21:59 |
|
Black
Elev |
Skrivet av HarryP: Skrivet av Black: Men det är synd om Malfoy ♥ det har du kanske rätt i :3 Men ne,han förstör :< men ändå, hans pappa är i Azkaban och om han sviker voldemort kmr han att döda hans familj.. :c
8 feb, 2011 22:01 |
|
jan
Elev |
8 feb, 2011 22:01 |
|
HarryP
Elev |
Skrivet av Black: Skrivet av HarryP: Skrivet av Black: Men det är synd om Malfoy ♥ det har du kanske rätt i :3 Men ne,han förstör :< men ändå, hans pappa är i Azkaban och om han sviker voldemort kmr han att döda hans familj.. :c okej,lite synd om honom :< Men han hade ju faktiskt ett val,säger vi 83 Nässy 8 feb, 2011 22:02 |
|
jan
Elev |
nja han hade inte sàmànga men nàgra!
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
8 feb, 2011 22:05 |
|
NEWBORN
Elev |
Skrivet av Roretta: Skrivet av NEWBORN: Är det så att du ogillar Hermione och hellre vill att hon tar det dödande slaget eller........ Jag skulle vilja vara Hermione och sen hade jag kastat mig på Fred så att han inte hade dött, och samma sak med Tonks och Lupin :3 Haha nej asså bara att hon skulle hoppa på dem så att de ramlar innan någon dödar dem Jag tog Hermione för att det vore intressant att vara henne i böckern, eller så skulle jag vilja vara Ron
8 feb, 2011 22:19 |
|
FellyFelicia
Elev |
Jag skulle absolut vara Hermione eller Luna
9 feb, 2011 13:54 |
|
jan
Elev |
ja hermione luna ja dom är okej
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
9 feb, 2011 13:57 |
|
FellyFelicia
Elev |
Rose Weasley eller Kate Bell skulle också vara roligt att vara
9 feb, 2011 14:00 |
|
jan
Elev |
skulle kanske vija vara filch !
Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
9 feb, 2011 14:18 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen