App?
Forum > Mugglarportalen > App?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av bullen289: Skrivet av Borttagen: jag har redan skrivit en sådan här tråd men jag stöder då iden okej ledsen, såg inte din tråd neej det vet jag, tänkte bara säga det 4 sep, 2012 18:21 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bullen289: Skrivet av Borttagen: jag har redan skrivit en sådan här tråd men jag stöder då iden okej ledsen, såg inte din tråd neej det vet jag, tänkte bara säga det okej bara du inte blir sur eller något! 4 sep, 2012 18:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av bullen289: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bullen289: Skrivet av Borttagen: jag har redan skrivit en sådan här tråd men jag stöder då iden okej ledsen, såg inte din tråd neej det vet jag, tänkte bara säga det okej bara du inte blir sur eller något! självklart inte 4 sep, 2012 18:25 |
|
bullen289
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av bullen289: Skrivet av Borttagen: Skrivet av bullen289: Skrivet av Borttagen: jag har redan skrivit en sådan här tråd men jag stöder då iden okej ledsen, såg inte din tråd neej det vet jag, tänkte bara säga det okej bara du inte blir sur eller något! självklart inte Bra 4 sep, 2012 18:32 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skulle vara super med en app eller att det fanns en "mobilvänligare" mugglis.
Som det ser ut nu så kan jag inte gå in på mugglis med min mobil (Iphone) men det gick förut, vet inte varför jag inte kan logga in nu
Förlåt för att jag suger.
8 sep, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lea Lovegood: Skulle vara super med en app eller att det fanns en "mobilvänligare" mugglis. Som det ser ut nu så kan jag inte gå in på mugglis med min mobil (Iphone) men det gick förut, vet inte varför jag inte kan logga in nu mysko, mysko 8 sep, 2012 11:15 |
|
Lea Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lea Lovegood: Skulle vara super med en app eller att det fanns en "mobilvänligare" mugglis. Som det ser ut nu så kan jag inte gå in på mugglis med min mobil (Iphone) men det gick förut, vet inte varför jag inte kan logga in nu mysko, mysko Lite faktiskt Kan inte logga in
Förlåt för att jag suger.
8 sep, 2012 11:17 |
|
Borttagen
|
tja jag kan logga in via min ipod men ibland så är det för avancerat på någon sida och då stängs mitt internet av och jag loggas ut
8 sep, 2012 11:21 |
|
VattenBlå
Elev |
8 sep, 2012 11:45 |
|
Lea Lovegood
Elev |
8 sep, 2012 11:57 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen