Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
Forum > Harry Potter > Hur har ni underhållit er på tåget till Hogwarts?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Clementin
Elev |
Jag hade haft med min dator och varit inne på Mugglis tror jag.
1 sep, 2012 18:06 |
|
Conflate
Elev |
Jag pratade med mina vänner, kastade pumpapastejer omkring mig, skrattade en massa och var inne på mugglis. Och Youtube. WiFi-nätet på tåget var amazing.
1 sep, 2012 18:28 |
|
lily99
Elev |
Jag pratade med min kompis salinix55 och åt massvis med godis
1 sep, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Jag satt och chillade vid datorn som jag fick av Hogwarts förra året.
1 sep, 2012 19:09 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Övat trollformler, läst, flyttat mig från säte till säte i kupén och ändrat ställning från tusentals olika sitt-stilar till tusentals olika ligg-stilar, köpt godis och ätit sönder mig. Skulle tagit fram kvicken jag snodde förra året via en accio mitt under quidditch-matchen som jag tittade på och låtit den flyga runt i kupén, även låst dörren och gjort en förbannelse som förhindrar alohomora tills Cara Riddle kommit dit. Sedan skulle vi antagligen CP-at runt och förhäxat vem som än försökt att säga till oss.
Nu kommer frågan; är jag en sann Hufflare? Svaret: Ja, jag har bara problem med ilska och nya människor, nya människo-problemet förstärks med adrenalinet jag känner med flum-människor. ![]()
1 sep, 2012 19:15 |
|
PotterHunger
Elev |
Jag missade tåget. Istället åkte jag och Victoire Weasly min ljusblåa Ford Angia. Det var en smidig och bra resa.
Läs min profil för info... 1 sep, 2012 19:20 |
|
Mintygirl89
Elev |
Ätit, pratat med kompisarna, fotograferat, skrivit, läst en bok (ej skolböckerna!) eller spelat spel. Eller tagit en tupplur.
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
1 sep, 2012 19:23 |
|
Cara Riddle
Elev |
1 sep, 2012 19:24 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
Skrivet av Cara Riddle: JamesCarnalosVamp vi hade så ägt ut alla på tåget xD haha bara för att vi är bäst Indeedeli-flipping-deed! >x) ![]()
1 sep, 2012 19:28 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av JamesCarnalosVamp: hahaha xD Skrivet av Cara Riddle: JamesCarnalosVamp vi hade så ägt ut alla på tåget xD haha bara för att vi är bäst Indeedeli-flipping-deed! >x) gosh vad länge sedan det var vi pratade xD haha ![]()
1 sep, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen