Harry Potter-film marathon!
Forum > Harry Potter > Harry Potter-film marathon!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lowawa: Skrivet av Borttagen: Jamen precis, och man har ingen skola på söndagar, och oftast inget jobb heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare Precis! Åh egentligen borde man börja tidigt och ha HP-maraton hela natten! Fast det kan nog inte så många ^^ 1 sep, 2012 23:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lowawa: Skrivet av Borttagen: Jamen precis, och man har ingen skola på söndagar, och oftast inget jobb heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare Precis! Åh egentligen borde man börja tidigt och ha HP-maraton hela natten! Fast det kan nog inte så många ^^ Ska ni till Pottermässan på lördagen den 8 september? 1 sep, 2012 23:46 |
|
Lowawa
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahaha, tanten i mig säger ifrån, jag skulle aldrig orka xD Men kanske två åt gången iaf! Fast det är ju mysigt att ta en i taget, det räcker längre då :3Skrivet av Lowawa: Skrivet av Borttagen: Jamen precis, och man har ingen skola på söndagar, och oftast inget jobb heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare Precis! Åh egentligen borde man börja tidigt och ha HP-maraton hela natten! Fast det kan nog inte så många ^^ 1 sep, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
En förändring! På grund av Potter-mässan i Stockholm på lördagen den 9 september så ändrar vi tiden till 23.00, så att alla som är på mässan på lördag hinner hem och sånt, som jag, som bor i Eskilstuna.
3 sep, 2012 18:02 |
|
Borttagen
|
Får se om jag kan vara med
3 sep, 2012 18:16 |
|
Obsessed
Elev |
3 sep, 2012 19:16 |
|
KajsaPotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lowawa: Skrivet av Borttagen: Jamen precis, och man har ingen skola på söndagar, och oftast inget jobb heller Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Vore kul, så visst Jaa, kul att ni tycker det. Hoppas tiden passar Jadå, jag tycker att det var en bra tid Det är ju liksom då det är som mysigast att kolla på film eller senare Precis! Åh egentligen borde man börja tidigt och ha HP-maraton hela natten! Fast det kan nog inte så många ^^ Ska ni till Pottermässan på lördagen den 8 september? Jag är med, jag ska på mässan men har inte bestämt tid eller dag. Ska även försöka få med någon då jag är den ända av mina vänner och familj som älskar Potter. 3 sep, 2012 21:29 |
|
Borttagen
|
Den har gången ska jag verkligen fösöka!
Oh shiet. Kom precis på att jag precis kommer hem från pottermässan då.. Kanske kommer vara trött, och jag måste gå upp tidigt nästa dag XD 3 sep, 2012 21:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Den har gången ska jag verkligen fösöka! Oh shiet. Kom precis på att jag precis kommer hem från pottermässan då.. Kanske kommer vara trött, och jag måste gå upp tidigt nästa dag XD Ja, 27 oktober 4 sep, 2012 17:33 |
|
PureSlytherin
Elev |
4 sep, 2012 17:34 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen