vad äter du helst?
Forum > Harry Potter > vad äter du helst?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kristina
Elev |
Chokladgrodor ^^
1 sep, 2012 15:58 |
|
lily99
Elev |
Allt som är gott
2 sep, 2012 08:22 |
|
me.
Elev |
Chokladgrodor, älska choklad :3
2 sep, 2012 08:32 |
|
Miss_A
Elev |
2 sep, 2012 10:58
Detta inlägg ändrades senast 2012-09- 3 kl. 15:17
|
|
Miss_F
Elev |
2 sep, 2012 10:59 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
2 sep, 2012 11:12 |
|
Ladusvalan
Elev |
Chokladgrodor eller sirapspaj, tror jag. Fast jag gillar Bertie Botts också. Det får nog bli chokladgrodor ändå. Inget slår ju choklad!
2 sep, 2012 11:18 |
|
ella potter
Elev |
2 sep, 2012 11:28 |
|
Borttagen
|
Chokladgrodor typ
2 sep, 2012 12:39 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag föredrar bertie botts bönor. Många saker är väldigt goda, och det är altid ett litet äventyr att äta de. Det är spännande att äta bertie botts bönor i alla smaker
I would have died! I would have died rather than betray my friends 2 sep, 2012 12:48 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen