Hogwrts expressen.
Forum > Harry Potter > Hogwrts expressen.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
1 sep, 2012 11:54 |
|
MissLollo
Elev |
1 sep, 2012 11:56 |
|
rosea
Elev |
inte ledsen, ska med nästa år när jag blir 11, längtar så!
TEBAKS IGEN 1 sep, 2012 11:56 |
|
Ida S
Lärare |
Är på allvar ledsen över detta faktum att Hogwartsexpressen går nu och vi inte åker med på riktigt. Första året utan Harry Potter och allt lever bara kvar nu i våra hjärtan.
"we live together, and harry does all the cooking." 1 sep, 2012 11:59 |
|
Writteninthemoonlight
Elev |
Looks like the damn train left without us again! :'( <//3
Tumblr
http://naturallybookish.tumblr.com/
1 sep, 2012 12:00 |
|
cirklar
Elev |
1 sep, 2012 12:03 |
|
hyperion
Elev |
1 sep, 2012 12:56 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av hyperion: De har väldigt bra wifi här på hogwarts expressen måste jag säga. Ja, det tar till åtgärder för oss som är beroende av Tumblr XP 1 sep, 2012 12:59 |
|
Kristina
Elev |
ja
1 sep, 2012 13:53 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av hyperion: De har väldigt bra wifi här på hogwarts expressen måste jag säga. Eller hur ^_^ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 1 sep, 2012 14:12 |
Forum > Harry Potter > Hogwrts expressen.
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen