Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fick en idé, hade varit fett awesome om det var så i filmen/boken :O

Forum > Harry Potter > Fick en idé, hade varit fett awesome om det var så i filmen/boken :O

1 2
Användare Inlägg
Le
Elev

Avatar



http://media.tumblr.com/tumblr_lwmk44RVAF1qdq5u6.gif <-- Varför blir det ingen bild? :(

2 sep, 2012 10:38

Borttagen

Avatar


Men om han inte hade träffat på demetorn, så kanske det hade varit så?
För han får väl reda på det innan`?

3 sep, 2012 18:22

1 2

Forum > Harry Potter > Fick en idé, hade varit fett awesome om det var så i filmen/boken :O

Du får inte svara på den här tråden.