Jag hade verkligen världens intressantaste NO-lektion idag 8D Alla HP-fan, läs!
Forum > Harry Potter > Jag hade verkligen världens intressantaste NO-lektion idag 8D Alla HP-fan, läs!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MystiqueRed
Elev |
Haha
30 aug, 2012 19:38 |
|
Savi
Elev |
30 aug, 2012 19:49 |
|
Borttagen
|
Visste redan det där men kan spekulera med i allafall :3
För det första så finns det ett flertal tomma gravar, t.ex där man inte lyckas komma åt/över kroppen m.m, där man gör en begravning iallafall för att hedra personen i fråga. Håller på den andra punkten med Ran, hur skulle de kunna känna igen en person från en målad bild? Men visst är det coolt och man kan ju nästan inte låta bli att hoppas x3 30 aug, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Hoppas att det stämmer! Det vore jävligt coolt
30 aug, 2012 20:10 |
|
ella potter
Elev |
30 aug, 2012 21:34 |
|
Tamburlaine
Elev |
Visste detta redan ^^
Och tycker att det är osannolikt att han ännu skulle leva, tror nog det bara är en legend, som t.ex. Anastasia
30 aug, 2012 23:21 |
|
themarauder
Lärare |
30 aug, 2012 23:46 |
|
Borttagen
|
Jag viste det. Tror jag läst det någon stans
31 aug, 2012 07:01 |
|
Borttagen
|
Åh vad coolt! Fast jag tror jag läst det nånstanns...
31 aug, 2012 08:19 |
|
J-star Black
Elev |
31 aug, 2012 09:48 |
Forum > Harry Potter > Jag hade verkligen världens intressantaste NO-lektion idag 8D Alla HP-fan, läs!
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen