MIN MAMMA KOMMER HAMNA I AZKABAN!!!
Forum > Harry Potter > MIN MAMMA KOMMER HAMNA I AZKABAN!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
kajus.s
Elev |
We ar never Ever getting back together! 31 aug, 2012 13:12 |
|
EMELESEL
Elev |
Jag skulle inte tro att man får så hårt straff för det! Om det nu ens är strafbart...? Kanske får ersätta ugglan med pengar eller nåt (alltså trollkarls världen dåra).
31 aug, 2012 14:43 |
|
Hydra
Elev |
31 aug, 2012 14:50 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av rosea: Ja, igår körde min mamma på en uggla som var likadan som Hedwig! När hon kom hem och berättade skällde jag ut henne för att hon mördat en uggla som säkerligen hade ett viktigt brev med sig. Sedan sa jag hejdå till henne eftersom hon skulle hamna i Azkaban Kommer sakna dig mamma!! Stackaras din mamma och ugglan *BUHU*
31 aug, 2012 15:47 |
|
Miss D Malfoy
Elev |
Okej
Livrädd för att leva. Dödsrädd för att dö. 31 aug, 2012 15:55 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
31 aug, 2012 17:07 |
|
DarkBells
Elev |
Stackars uggla... R.I.P ♥
Men jag tror inte din mamma kommer i azkaban, om det nu inte var rolighetsministerns uggla( Jag menar Fudges, fast han är ju inte minister nu... ) =)
31 aug, 2012 18:01 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
Olyckor händer lätt när djur springer över vägar. Men jag tror inte att det var din mammas mening. Och mugglare hamnar ju inte i azkaban inte ens för en uggla. Om hon nu är mugglare och inte magisk O_o
R.I.P Ugglan ![]()
31 aug, 2012 18:15 |
|
rosea
Elev |
Skrivet av xXHalfbloodPrincessXx: Olyckor händer lätt när djur springer över vägar. Men jag tror inte att det var din mammas mening. Och mugglare hamnar ju inte i azkaban inte ens för en uggla. Om hon nu är mugglare och inte magisk O_o R.I.P Ugglan Ja, turligt nog, men jag kommer nog bli retad på skandinaviska Hogwarts! :-(, förväntar få brevet nästa år, då jag fyller 11 TEBAKS IGEN 31 aug, 2012 20:42 |
Forum > Harry Potter > MIN MAMMA KOMMER HAMNA I AZKABAN!!!
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen