MUGGLAR-QUIDDITCH PÅ IDROTTEN?
Forum > Harry Potter > MUGGLAR-QUIDDITCH PÅ IDROTTEN?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
onlyoliviaa
Elev |
Mitt tips är att inte göra det för komplicerat. Mycket går att förenkla ortoligt mycket - bra om vissa kanske inte ens har hört talas om mugglarquidditch
16 sep, 2012 22:36 |
|
lusianna
Elev |
jag vet inte men det känns svårt att bara få kvastar att flyga
Lusianna 17 sep, 2012 16:35 |
|
UIFmoa
Elev |
Vår lärare körde quidditch med oss på gympan när vi skulle åka skridskor. Det var askul fast istället för att flyga så åkte man skridskor och sen också istället för att kasta genom ringar kastade man till någon annan som stod på motståndarnas mållinje!!
17 sep, 2012 16:52 |
|
Harajuku
Elev |
Jag har haft det, det är sketkul! Vi delades upp i två lag, och en kvick som sprang och gömde sig, sökarna skulle leta efter henne/honom, samma poängsystem, istället för kvastar hade vi bandyklubbor och istället för dunkare hade vi mjuka förgglada bollar som man kastade på varandra och om man blev träffad fick man gå av kvasten och vänta lite, sen fick man hoppa på igen, jag tror att vi hade basketbollar som klonken och skulle få in den i tre olika rockringar som hängde i ett fotbollsmål. Det var kanske en lite flummig beskrivning, men den absolut bästa lektionen hittils
19 sep, 2012 14:10 |
|
Neville<3Luna
Elev |
Skulle älska att vara med på din idrottslektion
––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––– Läs min FF - Krakes mörka hemlighet 19 sep, 2012 15:24 |
Forum > Harry Potter > MUGGLAR-QUIDDITCH PÅ IDROTTEN?
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen