Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Do you love Me? [SV]

Forum > Fanfiction > Do you love Me? [SV]

1 2
Användare Inlägg
Lida
Elev

Avatar


5 sep, 2012 07:08

Borttagen

Avatar


Äh, jag har inte skrivit på jättelänge så jag skriver nu.
------------------------------------------------
HERMIONE

Vi satt tysta hela vägen upp, men jag såg hur han tittade på mig flera gånger. Jag tycker att han ser söt ut faktiskt. Alltså, som om jag var kär i honom. Det kändes konstig att vara med honom, men på ett bra sätt. Jag kände hur jag blev röd om kinderna och hur jag nästan mådde illa. Det var en underlig känsla att gilla någon som hade varit så elak imorgon mej.
När viv var på väg upp så började han prata.
-D-du Gran-nger? Frågade han och såg nästan orolig ut. Det är så att...
-Och vad gör du har fåntrat? Det var Ron.
-Emm? Draco vi kan vell ta det uppe vi uggltornet? Jag måste ändå skicka ett meddelande till min mamma, sa jag och försökte hålla tillbaka Ron.
-Det bli-r vell bra Ann-antar jag, sa han.
-Ånej det gör ni inte, sa Ron och drog mej därifrån.
-Vad var det där bra för? Sa jag och tittade på Ron.
-Hermione, jag älskar dig, men jag vill inte att du är med fåntanten Malfoy,.det är en hämsk familj, och han retar dej hela tiden? Ron tittade rakt in i mina ögon.
-Ron han skulle bara fråga...sa-sa du a-att du ä-äls-kade mej? Frågade jag Ron.
-Ja, det gör jag, sa han och böjde sig fram för att kyssa mig, han kysste mina läppar och jag hans. Det var lönt att äntligen få gör det. Som jag hade längtat.
-D är verkligen het i dag Hermione, sa han.
-Äh, jag ser inte bättre ut än dig. Och så kysste jag honom igen.

DRACO

Efter att blodförädaren hade kommit gick jag ner till Slytherins sällskaps rum (För sorteringen sermonin hade redan varit)
Jag såg Pansy stå och prata med Blaise ensam så jag satte mig i soffan. Blaise och alla andra gick så det var bara jag och Pansy kvar. Hon satte sig bredvid mig och började prata men jag lyssnade inte. Men sedan sa hon något om att hon hade sett Ron kyssa Hermione.
-Va skojar du? Frågade jag och hoppades att hon skoja igen.
-Jag vet det är helt sjukt. Hon tittade på mig och hoppade närmare och jag hoppade ifrån. Tillslut satt jag fast, så hon lutade sig fram och kysste mig, väldigt snabbt so om han ville ha mer. Hon kom närmare och närmare nu låg hon på mig. Vi satt där länge kysstes och jag måste medge att hon är bra på att kyssas. Hoppas att ingen ser tänkte jag, för jag gillar fortfarande Hermione.

1 okt, 2012 21:34

Borttagen

Avatar


Mer! du är jättebra! ♥ Tack för kommentarerna!

3 okt, 2012 07:29

Lida
Elev

Avatar


3 okt, 2012 16:58

Ormtunga
Elev

Avatar


görbra

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia1.tenor.com%2Fimages%2F36db2b885bbc0f7ec6f4521a028dcf56%2Ftenor.gif%3Fitemid%3D5177460 https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F291617428%2Foriginal.gif

3 okt, 2012 19:06

Borttagen

Avatar


Tack så mycket! Jag lovar inget, för då blir det bara som förra gången, men det kommer ett kapitel snart! ♥

3 okt, 2012 19:54

Borttagen

Avatar


Ja, men då kommenterar jag satt du kan göra det!

3 okt, 2012 19:58

1 2

Forum > Fanfiction > Do you love Me? [SV]

Du får inte svara på den här tråden.