Bästa HP filmen?
Forum > Harry Potter > Bästa HP filmen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
nowisa
Elev |
Oj,sorry! Jag hade tagit fel,hah! Jag började se på tvåan,men jag ska nog börja läsa bok 1 och sedan väljer jag att se filmen efter
28 aug, 2012 19:47 |
|
kakan42
Elev |
Mina favoriter är
1.hemligheternaskammare 2.den flammande bägaren 3.de vises sten! 28 aug, 2012 19:48 |
|
nowisa
Elev |
Skrivet av kakan42: Mina favoriter är 1.hemligheternaskammare 2.den flammande bägaren 3.de vises sten! Okej!
28 aug, 2012 19:49 |
|
Lordlollo
Elev |
Jag tycker att hemligheternas kammare eller dödsrelikerna del 1 och 2.. Eller vafals alla är typ lika bra!
♆ 28 aug, 2012 21:21 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag tycker bäst om ettan, tvåan, trean... jag ÄLSKAR musiken i fyran... femman och sexan kan typ raderas i existens och våra minnen...
de två sista var riktigt bra, varav DH 2 var extremt bra! 29 aug, 2012 11:47 |
|
EmahS
Elev |
Svårt att välja... Och jag ändrar mig hela tiden.
Men 1:an, 3:an, 6:an, 7:an och 8:an... Tvåan gillar jag verkligen inte, fyran är seg, och jag hatar Umbridge så mycket att 5:an dras ner pga henne... Hah
29 aug, 2012 11:52 |
|
Lowawa
Elev |
Som liten var det tvåan, kanske för att jag tyckte att boken var så bra!
Men den sista nu, den är jäkligt snyggt gjord... oooh svår fråga... 29 aug, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Jag tror att jag väljer film fyra. Det är så många olika varelser i den. T.ex drakar♥
29 aug, 2012 13:48 |
|
Snivella
Elev |
Första för att den är så magisk och fantasifull, precis som boken! Gillade inte trean första gången jag såg den men nu gör jag det! Lupin är fett läskig som Varulv
29 aug, 2012 14:23 |
|
Narcissa Lestrange
Elev |
29 aug, 2012 14:36 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen