Vilken är din favorit karaktär?
Forum > Harry Potter > Vilken är din favorit karaktär?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Miss_F
Elev |
3 sep, 2012 17:57 |
|
Miss_E
Elev |
3 sep, 2012 18:31 |
|
Borttagen
|
Alltså jag bara älskar ALLA. Punkt.
Men två som jag vet att jag avgudar något otroligt är ju Albus Dumbledore och Severus Snape ♥ 3 sep, 2012 21:50 |
|
Ginny9
Elev |
ginny weasley, nevil och luna
ginny forever:) 4 sep, 2012 07:56 |
|
Irma Pince
Elev |
Ginny,Ron,Molly Weasly och fred och George!
Läs gärna min fanfiction "Lorcan och Lysander- Livet mot orättvisor." http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=36465 4 sep, 2012 10:53 |
|
Boba
Elev |
Ginny och Dobby
4 sep, 2012 15:47 |
|
Borttagen
|
Toooooooonks
4 sep, 2012 15:53 |
|
lusianna
Elev |
ginny och hermione
Lusianna 4 sep, 2012 16:15 |
|
Borttagen
|
Draco ofc
4 sep, 2012 22:48 |
|
xXHalfbloodPrincessXx
Elev |
5 sep, 2012 11:36 |
Forum > Harry Potter > Vilken är din favorit karaktär?
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen