Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Är det inte du som är ihop med sonen till den där konstiga gubben?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 17:00 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima tittade ner i marken samtidigt som hon nickade sakta.
"Ja", mumlade hon tyst. 27 aug, 2012 17:34 |
|
amanda1104
Elev |
Aily hoppar upp på fötter. Om gubben får reda på vad dom är ligger dom risigt till.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 17:37 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima tittar nervöst på Aily. Hon reser sig upp.
"J-jag ska gå nu", stammar hon. 27 aug, 2012 17:40 |
|
amanda1104
Elev |
Aily sätter sig igen. Alex sätter sig bredvid.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 17:41 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima springer snabbt in i skogen bredvid. Hon ville komma långt bort från dem.
27 aug, 2012 17:43 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag får skuldkänslor för det där" säger Aily.
"Vill du bli bränd på bål i stället?" frågar Tylor. Aily skakar på huvudet. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 17:53 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima sprang ut i en glänta och satte sug på det mjuka gräset. Hon suckade. Det kändes som om hon aldrig skulle få några vänner.
27 aug, 2012 18:10 |
|
amanda1104
Elev |
"Jag tror hon är som oss" säger Aily. Killarna stirrar på henne.
"Skojar du?" frågar Alex. "Nej" svarar Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 27 aug, 2012 18:15 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima drog av ett blad från det närmsta trädet och lät det sväva i luften. Åh, vad hon önskade att hon fick sitta med dem och ha roligt.
27 aug, 2012 18:21 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen