Missbruk av forumet för att öka antalet inlägg.
Forum > Mugglarportalen > Missbruk av forumet för att öka antalet inlägg.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida S
Lärare |
Ett sånt här missbruk av inläggsfunktionen kallar vi för spam, och det är emot Mugglarportalens regler.
Men det är verkligen inte heller okej att hänga ut medlemmar på detta sätt, för hänger ut dem är precis vad du gör, och att dessutom anklaga dem för att "förstöra forumen för alla" är väldigt oschysst. Ser man att någon spammar eller uppför sig på annat olämpligt sätt kontaktar man staff, att skapa en allmän tråd om det är inte det minsta lämpligt. Staff kan inte vara överallt hela tiden även om vi försöker, en del saker slinker oss förbi och vi tar hand om dubbelinlägg och medlemmar som bryter mot reglerna så fort vi kan, så om ni ser något som inte vi har sett så kontakta prefekt, lärare eller rektor istället för att skapa en tråd om det. Tråden låses. "we live together, and harry does all the cooking." 27 aug, 2012 19:38 |
Forum > Mugglarportalen > Missbruk av forumet för att öka antalet inlägg.
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen