1 september
Forum > Harry Potter > 1 september
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Lisen563: Under alla harrys år var det sönda - fredag (det var skottår så lördagen hoppades över) Hur vet du det? Men om det var en fredag så måste de ju ändå vänta med lektioner till måndag morgon. 27 aug, 2012 11:21 |
|
emmasagman
Elev |
1 september,
några dagar tills jag börjar på hogwarts! äntligen ♥ 27 aug, 2012 12:30 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det bästa och roligaste måste ju vara att få återvända till skolan en fredag eller lördag. Då kan man installera sig, uppdatera sig om vad som hänt över sommaren och lattja runt med kamraterna innan lektionerna tar vid på allvar.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 27 aug, 2012 12:31 |
|
Kristina
Elev |
Bra fråga där!
27 aug, 2012 14:36 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag kolla på datorns almenaka.Skrivet av Lisen563: Under alla harrys år var det sönda - fredag (det var skottår så lördagen hoppades över) Hur vet du det? Men om det var en fredag så måste de ju ändå vänta med lektioner till måndag morgon. 27 aug, 2012 16:14 |
|
JosefinFini
Elev |
Jag har faktiskt aldrig tänkt på det, men jag tror att dom alltid åker den 1:a och är det helg då så börjar dom nog lektionerna på måndagen
![]()
27 aug, 2012 16:20 |
Forum > Harry Potter > 1 september
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen