Chatt vid duell
Forum > Mugglarportalen > Chatt vid duell
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det skulle vara jättekul!
1 jan, 2013 23:42 |
|
Queen Boo
Elev |
Bra idé!!
jag är jättecoolig älska mig plz 2 jan, 2013 10:39 |
|
Clara Darkin
Elev |
2 jan, 2013 11:51 |
|
BlondaHermione
Elev |
Riktigt, riktigt bra idé! Min syrra och jag hade alltid våra trollstavar från WB studios med oss när vi duellerade, ropade ut trollformlerna i luften owo
Men det skulle vara kul, speciellt om man känner personen. "Nu ska du fan brinna! >_>", känns som en replik jag skulle missbruka x'
2 jan, 2013 11:59 |
Forum > Mugglarportalen > Chatt vid duell
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen