Uniform
Forum > Harry Potter > Uniform
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ja dom är jätte snygga, jag vill ha en ! :o
25 aug, 2012 20:36 |
|
MystiqueRed
Elev |
Jag tycker att det är ett brott att de slutade använda dom i tredje filmen! De var ju jättegulliga i dem
25 aug, 2012 21:28 |
|
Erica
Elev |
Skrivet av Kristina: Tja! Är det bara jag som tycker Hogwarts uniformerna är sjukt snygga? Jag har beställt en och den kommer nästa vecka. Nepp, det är inte bara du!
25 aug, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Skulle också vilja ha en! Synd att man är fattig och inte kan sy
26 aug, 2012 00:44 |
|
themarauder
Lärare |
Jag har alltid velat ha uniform i skolan! Tycker att det är så sjukt snyggt!! =D
Iaf Hogwartsunifomerna. =) - just like themarauder 26 aug, 2012 00:52 |
|
Borttagen
|
Ja, dom är väldigt snygga
26 aug, 2012 08:55 |
|
Borttagen
|
Supersnygga!,men kan man beställa Beauxbatons uniformer också?
26 aug, 2012 09:27 |
|
Kristina
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag vet inte men tror det. Jag hittade ett ställe där man kan köpa hatten iallafall Supersnygga!,men kan man beställa Beauxbatons uniformer också? 26 aug, 2012 09:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kristina: Skrivet av Borttagen: Jag vet inte men tror det. Jag hittade ett ställe där man kan köpa hatten iallafall Supersnygga!,men kan man beställa Beauxbatons uniformer också? Snygg hatt,hoppas det går att beställa uniform också! 26 aug, 2012 10:44 |
|
rosea
Elev |
samlar till en! Har bara 250 just nu, men om inte annat får jag väl önska mig till jul! åh vad det äger att vara ateist i Sverige! alla tar för givet att ateister firar jul! YAAY!
TEBAKS IGEN 7 sep, 2012 17:58 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen