Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Uniform

Forum > Harry Potter > Uniform

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ja dom är jätte snygga, jag vill ha en ! :o

25 aug, 2012 20:36

MystiqueRed
Elev

Avatar


Jag tycker att det är ett brott att de slutade använda dom i tredje filmen! De var ju jättegulliga i dem

25 aug, 2012 21:28

Erica
Elev

Avatar


Skrivet av Kristina:
Tja! Är det bara jag som tycker Hogwarts uniformerna är sjukt snygga? Jag har beställt en och den kommer nästa vecka.


Nepp, det är inte bara du!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F2c365eb5af979155e8c6bbea33dcc949%2Ftumblr_mt0fa0ywzU1sgz79no1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Faddb170d891209f756d1e2513a22dc87%2Ftumblr_mt0fmeX2Cu1sgz79no1_250.gif

25 aug, 2012 23:26

Borttagen

Avatar


Skulle också vilja ha en! Synd att man är fattig och inte kan sy

26 aug, 2012 00:44

themarauder
Lärare

Avatar


Jag har alltid velat ha uniform i skolan! Tycker att det är så sjukt snyggt!! =D
Iaf Hogwartsunifomerna.

=) - just like themarauder

26 aug, 2012 00:52

Borttagen

Avatar


Ja, dom är väldigt snygga

26 aug, 2012 08:55

Borttagen

Avatar


Supersnygga!,men kan man beställa Beauxbatons uniformer också?

26 aug, 2012 09:27

Kristina
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Supersnygga!,men kan man beställa Beauxbatons uniformer också?
Jag vet inte men tror det. Jag hittade ett ställe där man kan köpa hatten iallafall http://www.etsy.com/listing/101669819/special-order-only-fleur-beauxbaton?

26 aug, 2012 09:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av Kristina:
Skrivet av Borttagen:
Supersnygga!,men kan man beställa Beauxbatons uniformer också?
Jag vet inte men tror det. Jag hittade ett ställe där man kan köpa hatten iallafall http://www.etsy.com/listing/101669819/special-order-only-fleur-beauxbaton?

Snygg hatt,hoppas det går att beställa uniform också!

26 aug, 2012 10:44

rosea
Elev

Avatar


samlar till en! Har bara 250 just nu, men om inte annat får jag väl önska mig till jul! åh vad det äger att vara ateist i Sverige! alla tar för givet att ateister firar jul! YAAY!

TEBAKS IGEN

7 sep, 2012 17:58

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Uniform

Du får inte svara på den här tråden.