Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Fler formler på duellklubben!! ;)

Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)

1 2 3
Användare Inlägg
Sirius Orion Black
Elev

Avatar


det låter på ett sätt kul med fler trollformler, men samtidigt tror jag inte att det hjälper så värst mycket. Efter ett tag tycker man att det är tråkigt och vill ha ännu fler. Om det blir fler formler så tycker jag att antingen expelliarmus skulle vara rätt kul, eller någon som liknar gnistor, fast man HP fylls upp istället. Men jag tycker att båda skulle kräva minst 10 magisk kraft om inte mer.

I would have died! I would have died rather than betray my friends

25 aug, 2012 18:20

Ida Weasley
Elev

Avatar


ja det skulle ju kunna hända tyvärr!! Men det skulle vara roligt, det är super att många har så många förslag!!!

25 aug, 2012 18:38

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft?

tycker level 30 iså fall och typ att motståndaren förlorar hela duellen

25 aug, 2012 18:53

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft?

tycker level 30 iså fall och typ att motståndaren förlorar hela duellen

Ja, 30 är svårt att komma upp i. Så det blir bra

25 aug, 2012 18:54

Ella/Ron
Elev

Avatar


Jag är också trött på att det finns så få trollformel. Är på level 7 men har ändå bara flipendo och redocto (och gnistor såklart)
liksom det är lite tråkigt efter som man får den på level 3...

qqqaqqNah

26 aug, 2012 07:51

Ida Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft?

tycker level 30 iså fall och typ att motståndaren förlorar hela duellen

Ja, 30 är svårt att komma upp i. Så det blir bra

Ja det låter super tycker jag!!

26 aug, 2012 09:06

Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


ja de borde finnas fler

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

26 aug, 2012 09:33

Ida Weasley
Elev

Avatar


Eller hur!!

26 aug, 2012 12:03

Tonks_xD
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft?
Ja, och så förlorar den andra all sin HP

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.perezhilton.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F11%2Ftumblr_mwssqid9tm1st1gd4o1_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F61687f783855c7ae0c7dc69c1971e9a3%2Ftumblr_mwqyo0Q1B81srwm0lo1_500.gif

26 aug, 2012 12:05

Ida Weasley
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks_xD:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Victoire Weasly:
Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni?
Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag?

10-17 någonting?

Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt!

Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft?
Ja, och så förlorar den andra all sin HP

Ja precis!!

26 aug, 2012 12:06

1 2 3

Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)

Du får inte svara på den här tråden.