Fler formler på duellklubben!! ;)
Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius Orion Black
Elev |
det låter på ett sätt kul med fler trollformler, men samtidigt tror jag inte att det hjälper så värst mycket. Efter ett tag tycker man att det är tråkigt och vill ha ännu fler. Om det blir fler formler så tycker jag att antingen expelliarmus skulle vara rätt kul, eller någon som liknar gnistor, fast man HP fylls upp istället. Men jag tycker att båda skulle kräva minst 10 magisk kraft om inte mer.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 25 aug, 2012 18:20 |
|
Ida Weasley
Elev |
ja det skulle ju kunna hända tyvärr!!
25 aug, 2012 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag? Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni? 10-17 någonting? Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt! Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft? tycker level 30 iså fall och typ att motståndaren förlorar hela duellen 25 aug, 2012 18:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag? Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni? 10-17 någonting? Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt! Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft? tycker level 30 iså fall och typ att motståndaren förlorar hela duellen Ja, 30 är svårt att komma upp i. Så det blir bra 25 aug, 2012 18:54 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag är också trött på att det finns så få trollformel. Är på level 7 men har ändå bara flipendo och redocto (och gnistor såklart)
liksom det är lite tråkigt efter som man får den på level 3... qqqaqqNah 26 aug, 2012 07:51 |
|
Ida Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag? Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni? 10-17 någonting? Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt! Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft? tycker level 30 iså fall och typ att motståndaren förlorar hela duellen Ja, 30 är svårt att komma upp i. Så det blir bra Ja det låter super tycker jag!! 26 aug, 2012 09:06 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
26 aug, 2012 09:33 |
|
Ida Weasley
Elev |
Eller hur!!
26 aug, 2012 12:03 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ja, och så förlorar den andra all sin HP Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag? Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni? 10-17 någonting? Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt! Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft? ![]()
26 aug, 2012 12:05 |
|
Ida Weasley
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av Borttagen: Ja, och så förlorar den andra all sin HP Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Victoire Weasly: Det låter ju ganska kul, men en sån formel skulle ju då kräva rätt mkt kraft antar jag? Skulle expelliarmus vara att den som blir träffad får stå över en gång eller något då tänker ni? 10-17 någonting? Oh my, det är ju väldigt mkt faktiskt! Det skulle vara suveränt! Tycker också att Avada Kedavra borde finnas. Fast man behöver hög level, level 20 kanske. Och sedan kanske 20 kraft? Ja precis!! 26 aug, 2012 12:06 |
Forum > Mugglarportalen > Fler formler på duellklubben!! ;)
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen