Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

HOGWARTS - Skolan för tonåringar. [SV]

Forum > Fanfiction > HOGWARTS - Skolan för tonåringar. [SV]

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Eftersom jag är helt lost i denna fic redan efter första kapitlet, har jag bestämt mig för en paus på en obestämd tid, har funderingar på en annan fic, men får se. Kanske ger jag idén till nån annan istället x3

Aja, förlåt för detta men vi ses kanske i en annan fic, eller senare i denna om ni fortsätter bevaka xD

29 aug, 2012 20:16

GinnyForever
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Eftersom jag är helt lost i denna fic redan efter första kapitlet, har jag bestämt mig för en paus på en obestämd tid, har funderingar på en annan fic, men får se. Kanske ger jag idén till nån annan istället x3

Aja, förlåt för detta men vi ses kanske i en annan fic, eller senare i denna om ni fortsätter bevaka xD

Åh, typiskt.

29 aug, 2012 21:00

missdumbledore
Elev

Avatar


Åh, kan du inte fortsätta skriva?

http://i43.tinypic.com/14vtmk9.gif

29 aug, 2012 21:05

Borttagen

Avatar


Skrivet av missdumbledore:
Åh, kan du inte fortsätta skriva?


Isåfall får ni ge mig idéer på hur jag ska skriva, får inte till datorerna på ett naturligt sätt heller inte festerna, vilket är själva meningen med ficen.

Ska jag deutom vara nöjd måste jag ändra första kapitlet lite eftersom jag inte är nöjd med årskurserna. Vill ha Ginny i femman och resten i sexan och George och Fred får helt enkelt ha slutat... Så ja, ska jag fortsätta behöver jag tid och eran hjälp.

29 aug, 2012 21:09

GinnyForever
Elev

Avatar


Okej, vi kan hjälpa till! Vill bara läsa om någonting som ändå verkar någorlunda normalt, inte J.K´s version utav Hogwarts där man inte märker ett enda dugg att dom inte är extremt smarta tioåringar som blir kära lite då och då (Menar givetvis inget illa mot Joanne, hnnes story är grym).

29 aug, 2012 21:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av GinnyForever:
Okej, vi kan hjälpa till! Vill bara läsa om någonting som ändå verkar någorlunda normalt, inte J.K´s version utav Hogwarts där man inte märker ett enda dugg att dom inte är extremt smarta tioåringar som blir kära lite då och då (Menar givetvis inget illa mot Joanne, hnnes story är grym).


Ja, det är så typiskt, vem tror på en skola för tonåringar utan missbruk, cigg, alkohol och fester? x3

30 aug, 2012 16:06

Borttagen

Avatar


Läste första kapitlet... bra

30 aug, 2012 16:08

Borttagen

Avatar


AWSOME

30 aug, 2012 18:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Okej, vi kan hjälpa till! Vill bara läsa om någonting som ändå verkar någorlunda normalt, inte J.K´s version utav Hogwarts där man inte märker ett enda dugg att dom inte är extremt smarta tioåringar som blir kära lite då och då (Menar givetvis inget illa mot Joanne, hnnes story är grym).


Ja, det är så typiskt, vem tror på en skola för tonåringar utan missbruk, cigg, alkohol och fester? x3

Måste hålla med, men Harry verkar inte vara en festprisse om du fattar

30 aug, 2012 18:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av GinnyForever:
Okej, vi kan hjälpa till! Vill bara läsa om någonting som ändå verkar någorlunda normalt, inte J.K´s version utav Hogwarts där man inte märker ett enda dugg att dom inte är extremt smarta tioåringar som blir kära lite då och då (Menar givetvis inget illa mot Joanne, hnnes story är grym).


Ja, det är så typiskt, vem tror på en skola för tonåringar utan missbruk, cigg, alkohol och fester? x3

Måste hålla med, men Harry verkar inte vara en festprisse om du fattar


Ja, i Rowlings böcker låter det ju så, men det andra låter ju heller inte så trovärdigt... Men Hermonie är defenitivt mitt största problem när det kommer till fest, oklohol m.m x3

30 aug, 2012 19:39

1 2 3

Forum > Fanfiction > HOGWARTS - Skolan för tonåringar. [SV]

Du får inte svara på den här tråden.