Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
22 aug, 2012 18:49 |
|
Ella/Ron
Elev |
Alltså, jag och min bästis diskuterade faktiskt det efter att dom då varande femmorna hade haft tema men jag tror inte alla i klasen skulle gå med på det
qqqaqqNah 22 aug, 2012 19:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ella/Ron: Alltså, jag och min bästis diskuterade faktiskt det efter att dom då varande femmorna hade haft tema men jag tror inte alla i klasen skulle gå med på det Ja gör det! 22 aug, 2012 19:15 |
|
themarauder
Lärare |
22 aug, 2012 19:15 |
|
Ella/Ron
Elev |
Jag gör qqqaqqNah 22 aug, 2012 19:18 |
|
Borttagen
|
Vad kul
22 aug, 2012 19:22 |
|
Borttagen
|
ASCOOLT JUE!
22 aug, 2012 19:23 |
|
Sirius_Musta
Elev |
Ja, och så är det fyra som klär ut sig till marodörerna! Hade varit riktigt kul. Men alltså, fatta vad roligt att göra en sån grej! Sen kan ju några klä ut sig t lärare också..
22 aug, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Låte AWESOME!! isåfall lägg upp bil sen
Det är typ bara jag och min bästis som gillar Harry Potter. Vissa andra i klassen bara säger; "Abra Kadabra!" 22 aug, 2012 19:27 |
|
themarauder
Lärare |
ÅH någon måste ju vara Hagrid och ha sådana där "goggles" eller vad det heter!!!
=) - just like themarauder 22 aug, 2012 19:29 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen