Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)

Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)

1 2 3 4 5
Användare Inlägg
Ida Ginny Lovegood
Elev

Avatar


Å gud va coolt!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F79414b6975f6d381d7b6486d3990307c%2Ftumblr_mjfdxlL2Yn1ra40iho1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fe6223dc6f3d2a87deddba3bf827b7dd7%2Ftumblr_mjloisLP2s1r9eomoo1_500.jpg

22 aug, 2012 18:49

Ella/Ron
Elev

Avatar


Alltså, jag och min bästis diskuterade faktiskt det efter att dom då varande femmorna hade haft tema men jag tror inte alla i klasen skulle gå med på det . Men man kan ju iallafall försöka övertala dom

qqqaqqNah

22 aug, 2012 19:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ella/Ron:
Alltså, jag och min bästis diskuterade faktiskt det efter att dom då varande femmorna hade haft tema men jag tror inte alla i klasen skulle gå med på det . Men man kan ju iallafall försöka övertala dom


Ja gör det!

22 aug, 2012 19:15

themarauder
Lärare

Avatar


Vad roligt!! =D Ingen som äger en marodörkarta så kan några läsa den?


=) - just like themarauder

22 aug, 2012 19:15

Ella/Ron
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Vad roligt!! =D Ingen som äger en marodörkarta så kan några läsa den?


Jag gör

qqqaqqNah

22 aug, 2012 19:18

Borttagen

Avatar


Vad kul

22 aug, 2012 19:22

Borttagen

Avatar


ASCOOLT JUE!

22 aug, 2012 19:23

Sirius_Musta
Elev

Avatar


Skrivet av themarauder:
Vad roligt!! =D Ingen som äger en marodörkarta så kan några läsa den?



Ja, och så är det fyra som klär ut sig till marodörerna! Hade varit riktigt kul.

Men alltså, fatta vad roligt att göra en sån grej! Sen kan ju några klä ut sig t lärare också..

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi45.tinypic.com%2F29mpo9y.jpg

22 aug, 2012 19:27

Borttagen

Avatar


Låte AWESOME!! isåfall lägg upp bil sen


Det är typ bara jag och min bästis som gillar Harry Potter.


Vissa andra i klassen bara säger; "Abra Kadabra!"

22 aug, 2012 19:27

themarauder
Lärare

Avatar


ÅH någon måste ju vara Hagrid och ha sådana där "goggles" eller vad det heter!!!

=) - just like themarauder

22 aug, 2012 19:29

1 2 3 4 5

Forum > Harry Potter > Skolforografering med Harry Potter-tema......... (!!!)

Du får inte svara på den här tråden.