Så vad ska ni göra medans...
Forum > Harry Potter > Så vad ska ni göra medans...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Black
Elev |
Skrivet av Maharajah: Får jag fråga var ni har köpt era mantlar ? Jag tänker också gå utklädd, men satsar på att gå i London då jag ändå ska hälsa på mina släktingar, annars tänker jag gå i Sthlm. Jag har en hatt, men den ska jag såklart ta av medan jag kollar på filmen ;D fett kul att gå i london
5 feb, 2011 14:59 |
|
Maharajah
Elev |
Black - Jo så tänkte jag också
5 feb, 2011 15:01 |
|
Black
Elev |
5 feb, 2011 15:02 |
|
Borttagen
|
Min mantel ska jag köpa i halmstad, om den fortfarande finns kvar. Fanns mantlar på butterix innan, vet ej om de finns där fortfarande, men vi får hoppas. Annars går det med Tradera ^^
5 feb, 2011 15:18 |
|
Black
Elev |
Skrivet av Borttagen: Min mantel ska jag köpa i halmstad, om den fortfarande finns kvar. Fanns mantlar på butterix innan, vet ej om de finns där fortfarande, men vi får hoppas. Annars går det med Tradera ^^ hoppas det finns på buttrix
5 feb, 2011 15:25 |
|
GredForge
Elev |
Gud men nu vill jag oxå klä ut mig. Men jag har typ inte en enda sak att ha på mig D:
Neither one can live if the other survives 5 feb, 2011 18:01 |
|
Sweeney
Elev |
Stickar en gryff halsduk xD
om jag har orken så gör jag alla elevhem.. o.o 5 feb, 2011 18:25 |
|
Oskan
Elev |
Jag ska plugga en del ^^
Men jag har nyss beställt lite replicas till min samling! "May the force be equal to mass times acceleration" 6 feb, 2011 00:04 |
|
Alhomora
Elev |
Man ska ju köpa Mugglis T-shirtar XD
~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s 6 feb, 2011 08:55 |
|
Black
Elev |
6 feb, 2011 10:56 |
Forum > Harry Potter > Så vad ska ni göra medans...
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen