Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Så vad ska ni göra medans...

Forum > Harry Potter > Så vad ska ni göra medans...

1 2 3
Användare Inlägg
Black
Elev

Avatar


Skrivet av Maharajah:
Får jag fråga var ni har köpt era mantlar ?
Jag tänker också gå utklädd, men satsar på att gå i London då jag ändå ska hälsa på mina släktingar, annars tänker jag gå i Sthlm.

Jag har en hatt, men den ska jag såklart ta av medan jag kollar på filmen ;D


fett kul att gå i london D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

5 feb, 2011 14:59

Maharajah
Elev

Avatar


Black - Jo så tänkte jag också

5 feb, 2011 15:01

Black
Elev

Avatar


då kan man ju freaka D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

5 feb, 2011 15:02

Borttagen

Avatar


Min mantel ska jag köpa i halmstad, om den fortfarande finns kvar. Fanns mantlar på butterix innan, vet ej om de finns där fortfarande, men vi får hoppas. Annars går det med Tradera ^^

5 feb, 2011 15:18

Black
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Min mantel ska jag köpa i halmstad, om den fortfarande finns kvar. Fanns mantlar på butterix innan, vet ej om de finns där fortfarande, men vi får hoppas. Annars går det med Tradera ^^


hoppas det finns på buttrix D

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

5 feb, 2011 15:25

GredForge
Elev

Avatar


Gud men nu vill jag oxå klä ut mig. Men jag har typ inte en enda sak att ha på mig D:

Neither one can live if the other survives

5 feb, 2011 18:01

Sweeney
Elev

Avatar


Stickar en gryff halsduk xD

om jag har orken så gör jag alla elevhem.. o.o

5 feb, 2011 18:25

Oskan
Elev

Avatar


Jag ska plugga en del ^^
Men jag har nyss beställt lite replicas till min samling!

"May the force be equal to mass times acceleration"

6 feb, 2011 00:04

Alhomora
Elev

Avatar


Man ska ju köpa Mugglis T-shirtar XD

~Snart skolavslutning~ /Jag vet, tråkigt motto...:s

6 feb, 2011 08:55

Black
Elev

Avatar


Skrivet av Alhomora:
Man ska ju köpa Mugglis T-shirtar XD

mm, hänga harry T-shirts :3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi47.tinypic.com%2Fx2s0mw.gif

6 feb, 2011 10:56

1 2 3

Forum > Harry Potter > Så vad ska ni göra medans...

Du får inte svara på den här tråden.