Kärlek eller hat
Forum > Fanfiction > Kärlek eller hat
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bra kapitel! Förlåt jag glömde läsa när det kom ett kapitel så jag såg inte det!
1 okt, 2012 21:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Bra kapitel! Förlåt jag glömde läsa när det kom ett kapitel så jag såg inte det! Det gör inget! jag tvingar er inte att skriva till mej, men det blir ju roligare då! ♥ 2 okt, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Bra kapitel! Förlåt jag glömde läsa när det kom ett kapitel så jag såg inte det! Det gör inget! jag tvingar er inte att skriva till mej, men det blir ju roligare då! ♥ Hehe... ♥ 2 okt, 2012 19:10 |
|
Dominique Weasley
Elev |
Du skriver jättebra! Fortsätt, jag vill läsa mer!
2 okt, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Okej! Då får ni ett nytt kapitel nu! ♥
---------------------------------------------- Kapitel 4 - Vad det är? Sa Fred med häpen röst. -Det är nykeln till våran framgång, sa George och lät likadan som Fred. -Ett stycke pärgament, sa jag och var lika förvånad nu som förut. Kanske till och med mer nu. -Huuh, ja om vi måste berätta så, sa George. -Det är marodör kartan, sa Fred. Vi får ta rästen senare, ikväll kanske, när ingen är vaken, då kan vi gå till den avskilda avdelningen. -O-oke-ej, sa jag och lät lite skakig i rösten. -Du behöver inte va rädd, sa Fred. -Nej, då kan vi ju bara holla om dig, sa George, och alla började skratta. Efter maten gick vi upp till Gryffindor tornet. Där gjorde vi klart alla läxor vi hade fått. -Jag tror alla sover nu, sa George, men hur ska vi få ut Emma? dom stod båda och tänkte. -Vi kan ju inte knaka, då kanske någon annan uppnar, och vi kan ju inte bara gå in, alla tjejer skulle slå oss i bitar, sa Fred. -Det kanske räcker med att ni står där utanför och pratar om det, sa jag och gick ut. Alla började fnissa. Dom lärde mig allt om marodör kartan. Och vilken bok vi skulle leta efter. Och så bar vi väg. George skulle holla koll på marodör kartan, medans Fred skulle hålla koll på mig. Det var rätt gulligt. När vi hade unvikt proffesor Snape en gång och Filth kanske, tusen gånger, så kom vi äntligen fram till Bibloteket. Vi letade länge efter boken och jag han se på min klocka att klockan var 23:56 så snart var klockan tolv. -Men titta här, sa jag när jag såg en bok. George, var det den här du pratade om? frågade jag. Han och Fred kom fram och studerade den noga. -Japp det är den, sa Fred. ------------------------------- Ja, det får inte bli förmycket av det goda! Hehe... Kommer mer snart, ni vet vad ni måste göra! ♥ Komentera! ♥ ♥ ♥ 3 okt, 2012 07:20 |
|
Borttagen
|
Yeeh! Mer så fort du kan för du är asgrym! ♥
3 okt, 2012 07:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Yeeh! Mer så fort du kan för du är asgrym! ♥ Tack för att du läser! Ja, det kommer ett kapitel snart, men jag har prov nästa vecka, så jag är inte hundra, på om jag hinner! Men har jag tid över så kommer ett inlägg! 3 okt, 2012 07:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Yeeh! Mer så fort du kan för du är asgrym! ♥ Tack för att du läser! Ja, det kommer ett kapitel snart, men jag har prov nästa vecka, så jag är inte hundra, på om jag hinner! Men har jag tid över så kommer ett inlägg! Vaddå? Har du också prov? Om vi kände varandra kunde vi ha hjälpt varandra! 3 okt, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Japp! Och om vi bodde nära!
3 okt, 2012 19:58 |
|
Borttagen
|
Mm!
5 okt, 2012 06:51 |
Forum > Fanfiction > Kärlek eller hat
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen