Harry eller Draco?
Forum > Harry Potter > Harry eller Draco?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lolli99
Elev |
Harry potter! (tror jag)
21 aug, 2012 16:14 |
|
96hpevanescence
Elev |
Alltså... Hm...
Jag har ju världens crush på Tom Felton, men Tom är ju inte riktigt Draco Men sen så är ju Harry någon man bara måste tycka om ;D ♥ Så jag säger att jag gillar båda lika mycket ;D ♥ ♥
21 aug, 2012 16:30 |
|
MystiqueRed
Elev |
Oj, vilken fråga!
De är ju helt olika människor!! Kan inte svara på den alltså... det är i olika perioder... 21 aug, 2012 18:23 |
|
LunaLove<3
Elev |
21 aug, 2012 19:26 |
|
Borttagen
|
Harry potter !
21 aug, 2012 19:28 |
|
Flismos
Elev |
DRACO DRACO DRACO♥
Fast utan Harry skulle det inte vara nån story… ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 21 aug, 2012 22:15 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
22 aug, 2012 10:45 |
|
viktor
Elev |
Harry
22 aug, 2012 10:58 |
|
Borttagen
|
Draco! ♥
____________________________________________ Pigfarts is real! 22 aug, 2012 12:49 |
|
salinix55
Elev |
22 aug, 2012 14:01 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen