Klicka på profilbilden
Forum > Mugglarportalen > Klicka på profilbilden
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Det hade varit najs, men det behövs inte. Det finns bättre idér. Som olika spel
20 aug, 2012 18:52 |
|
Miss_Green
Elev |
20 aug, 2012 19:03 |
|
.:Elise:.
Elev |
20 aug, 2012 19:27 |
|
Cara Riddle
Elev |
Det hade varit nice att kunna se en större profilbild även om det kan vara skönt att alla inte kan se den stort med ^^
![]()
20 aug, 2012 19:54 |
|
Borttagen
|
Bra idé! Jag har ofta tänkt att man borde kunna förstora profilbilden.
20 aug, 2012 19:57 |
|
Borttagen
|
Verkligen bra idé, skulle vara jättekul om det genomfördes! c:
20 aug, 2012 21:56 |
|
AlexZz
Elev |
20 aug, 2012 22:04 |
|
Miss_Green
Elev |
21 aug, 2012 06:48 |
|
Flismos
Elev |
Jätte bra idé!
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 21 aug, 2012 11:48 |
|
Evil Bellatrix
Elev |
Det är en superbra ide' tycker jag iallafall
Bellatrix 22 aug, 2012 10:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen