Om ni fick välja...
Forum > Harry Potter > Om ni fick välja...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Harry, Hermione, Luna och Narcissa Malfoy
20 aug, 2012 15:14 |
|
Love Luna
Elev |
20 aug, 2012 15:46 |
|
Kristina
Elev |
Jag skulle vilja träffa Luna. Hon e cool
20 aug, 2012 15:47 |
|
Matizze
Elev |
Skrivet av Cailine: Vara, Narcissa Malfoy, liksom. LUCIUS FRU ROWHALFK,ADN ♥ Och träffa, Lucius, såklart? Du tog mina ord, bortsett från att jag skulle träffa Draco också ♥ ^^ ![]()
20 aug, 2012 16:42 |
|
Borttagen
|
Jag har lust att träffa Zabini
20 aug, 2012 19:07 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Jag skulle lätt vilja vara Ginny. Jag gillar henne. Hon är liksom, häftig.
Och jag skulle absolut vilja träffa Remus eller Sirius. Åh. » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 20 aug, 2012 19:11 |
|
Lowawa
Elev |
Att Lucius var så popular visste jag faktiskt inte!
20 aug, 2012 23:59 |
|
potter_fan
Elev |
Ron, Hermione, Luna, Harry, Neville, Dumbledore, Arthur, Molly, Fred och George, Ginny, Hagrid och Sirius! De är mina favoriter och jag skulle kunna betala typ 3000 bara för att få träffa dem och få prata med dem!!!
Situation radical So radiating beautiful A combination bursting out of my head This is where it all goes down in the end So welcome to the edge 21 aug, 2012 00:21 |
|
Borttagen
|
weasleys och fleur hermione harry neville cho och många hagrid dumbledore sirius black och ALLA andra
21 aug, 2012 10:44 |
|
Julia Gullö
Elev |
Luna eller Dean Thomas
Kanske också Hermoine 21 aug, 2012 11:37 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen