Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Ett nytt liv [SV]

Forum > Fanfiction > Ett nytt liv [SV]

1 2 3
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Kul^^

11 sep, 2012 15:40

DarkBells
Elev

Avatar


Inte för att vara tjatig eller så Ylv, men när kommer ett kapitel? O.o

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F89bf6fd748dbd94db52a2592e9fbbd80%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F33.media.tumblr.com%2Fb0df532a3b88a991d7633b1d07195a1a%2Ftumblr_ncuasnicPU1qglnk4o2_r1_500.gif

19 sep, 2012 00:41

Borttagen

Avatar


Idag hoppas jag Bells!

19 sep, 2012 08:24

Tvilling
Elev

Avatar


19 sep, 2012 08:30

Borttagen

Avatar


Buhuuuuuuuuuu!
Min drake dog!
Skulle just mata Jessy och så stod det att hon dog den 14!

19 sep, 2012 08:32

Viethina
Elev

Avatar


19 sep, 2012 12:04

Borttagen

Avatar


Jag är såååååååå ledsen att jag inte lägger ut snart. Men det ska bli snart! I promise!!!

24 sep, 2012 12:45

tjejigadia
Elev

Avatar


Ååååh så bra, bevakar STENHÅRT!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lyla6viKfH1r27p4l.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8fe1997e0194b18a9bd864b4a69bf03d%2Ftumblr_mjsdxmftW71qa4sdgo1_250.gif

24 sep, 2012 14:22

Borttagen

Avatar


Nu kommer det!
-----------------------------------------------------------------

KAPITEL 1 Brevet

En mörk gestalt kommer gående i mörkret. Lucy Anotels. Hon huttrar i sina tunna kläder. Hon springer sista biten hem.
Hon öppnar snabbt dörren och går in. Hon slänger av sig jackan och sparkar av sig kängorna. Hon springer upp för trappan och tar dörren till höger. In till sitt lilla rum. Och kastar sig på sängen. Hon kollar runt i sitt rum. Lucy hade ett mycket litet rum. Väggarna hade en krämfärgad färg med små snödroppar på. I hörnet var det ett stort skrivbord som var format för att finnas i ett hörn. Rummet hade små, men många fönster som satt högt upp mot korridoren. Bredvid skrivbordet fanns det ett fönster ut mot trädgården.
Lucy suckade och la sig på sängen. Ännu en jobbig dag. Killarna i klassen hade tagit tag i henne och slängt ner henne i en lerpöl. Hon hade slagit till den största killen i gänget just när en lärare gick förbi. Hon fick kvarsittning i en timme.
Sedan hade hon fått IG i matte för att hon hade inte hunnit göra läxan.
Det ända som var bra idag jag att Tant A, var på sitt jobb extra länge. Hon kom inte hem förens vid 9 tiden. Tant A var Lucys mammas kusin som skulle ta hand om Lucy.
En tår sipprade sakta ner för Lucys kind. Hennes mamma Helen. Hade fått en sjukdom. Hanscanser. Medan hon hade VDC. Så nu var Lucys hemska mor-kusin här.
Allt var jobbigt. Killarna i klassen hade nästan börjat mobba henne. Men hon var för stolt för att inse det.
Hon visste inte vad som var värst. Att gå till skolan, eller att vara hemma på helgerna med Tant A och vara med på hennes fester med hennes kompisar. Det ända stället hon ville vara på var skogen. Skogen där fåglarna sjöng fast det började bli kalt mot hösten. Hon såg ofta rådjur och andra djur från hennes favoställe. Ett träd med utsikt.
I skogen var hon fri...

28 sep, 2012 18:08

Borttagen

Avatar


Jätte bra!

28 sep, 2012 18:26

1 2 3

Forum > Fanfiction > Ett nytt liv [SV]

Du får inte svara på den här tråden.