Ett nytt liv [SV]
Forum > Fanfiction > Ett nytt liv [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kul^^
11 sep, 2012 15:40 |
|
DarkBells
Elev |
19 sep, 2012 00:41 |
|
Borttagen
|
Idag hoppas jag Bells!
19 sep, 2012 08:24 |
|
Tvilling
Elev |
Åh, det låter sjukt bra!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 19 sep, 2012 08:30 |
|
Borttagen
|
Buhuuuuuuuuuu!
Min drake dog! Skulle just mata Jessy och så stod det att hon dog den 14! 19 sep, 2012 08:32 |
|
Viethina
Elev |
Låter super!
Man av Stål, Fader av Guld http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34739&page=1#p2219271 Regrets Collect Like Old Friends SV http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=34672&page=1#p2212091 19 sep, 2012 12:04 |
|
Borttagen
|
Jag är såååååååå ledsen att jag inte lägger ut snart. Men det ska bli snart! I promise!!!
24 sep, 2012 12:45 |
|
tjejigadia
Elev |
24 sep, 2012 14:22 |
|
Borttagen
|
Nu kommer det!
----------------------------------------------------------------- KAPITEL 1 Brevet En mörk gestalt kommer gående i mörkret. Lucy Anotels. Hon huttrar i sina tunna kläder. Hon springer sista biten hem. Hon öppnar snabbt dörren och går in. Hon slänger av sig jackan och sparkar av sig kängorna. Hon springer upp för trappan och tar dörren till höger. In till sitt lilla rum. Och kastar sig på sängen. Hon kollar runt i sitt rum. Lucy hade ett mycket litet rum. Väggarna hade en krämfärgad färg med små snödroppar på. I hörnet var det ett stort skrivbord som var format för att finnas i ett hörn. Rummet hade små, men många fönster som satt högt upp mot korridoren. Bredvid skrivbordet fanns det ett fönster ut mot trädgården. Lucy suckade och la sig på sängen. Ännu en jobbig dag. Killarna i klassen hade tagit tag i henne och slängt ner henne i en lerpöl. Hon hade slagit till den största killen i gänget just när en lärare gick förbi. Hon fick kvarsittning i en timme. Sedan hade hon fått IG i matte för att hon hade inte hunnit göra läxan. Det ända som var bra idag jag att Tant A, var på sitt jobb extra länge. Hon kom inte hem förens vid 9 tiden. Tant A var Lucys mammas kusin som skulle ta hand om Lucy. En tår sipprade sakta ner för Lucys kind. Hennes mamma Helen. Hade fått en sjukdom. Hanscanser. Medan hon hade VDC. Så nu var Lucys hemska mor-kusin här. Allt var jobbigt. Killarna i klassen hade nästan börjat mobba henne. Men hon var för stolt för att inse det. Hon visste inte vad som var värst. Att gå till skolan, eller att vara hemma på helgerna med Tant A och vara med på hennes fester med hennes kompisar. Det ända stället hon ville vara på var skogen. Skogen där fåglarna sjöng fast det började bli kalt mot hösten. Hon såg ofta rådjur och andra djur från hennes favoställe. Ett träd med utsikt. I skogen var hon fri... 28 sep, 2012 18:08 |
|
Borttagen
|
Jätte bra!
28 sep, 2012 18:26 |
Forum > Fanfiction > Ett nytt liv [SV]
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen