Ljudbok
Forum > Harry Potter > Ljudbok
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Sirius_Musta
Elev |
Jag gillar att lyssna på ljudböcker (eller cd-sagor som jag samlar på), speciellt då man tex. kan pyssla samtidigt.
16 aug, 2012 13:28 |
|
Julle
Elev |
16 aug, 2012 13:35 |
|
themarauder
Lärare |
Jag har haft en period då jag hellre lyssnar, för då kan jag vara inne på mugglis samtidigt och äta mat, hehe =) man känner sig så liten när man lyssnar på HP.
=) - just like themarauder 16 aug, 2012 14:00 |
|
Mintygirl89
Elev |
Jag har hört litegrann. Visst låter Krister Henriksson bra, men varför säger han inte Hör-maj-å-ni? Han uttalar ju det som det stavas Hermione.
Någon som vet? Läs gärna Tårar från himlen :D <3
16 aug, 2012 15:38
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-16 kl. 17:25
|
|
Emme Lestrange
Elev |
Aldrig lyssnat på ljudbok förutom när jag lyssnade på sista Twilight-boken eftersom att jag skulle aldrig pallat läsa klart den annars.
Men jag har väldigt svårt att lyssna på någon annan läsa något. Jag vill läsa i min takt och med mitt uttal. Dock skulle jag nog kunna lyssna om det var någon brittisk som läste. 16 aug, 2012 16:24 |
|
Sirius Orion Black
Elev |
Jag läser helst på riktigt, men om jag är sjuk eller av någon anledning inte kan/vill läsa så lyssnar jag gärna på böckerna. Det är härligt att bada med någon badtillsats man tycker om och lyssna på ljudboken under tiden. Ställer bara bandspelaren i badrummet sätter i sladden och lyssnar.
I would have died! I would have died rather than betray my friends 16 aug, 2012 16:52 |
|
Hedvig9812
Elev |
Jag lyssnar vare dag på ljudböcker men mest HP ljudböckerna och har alla men inte HP 1 eller HP 3
You say school, I say Hogwarts. 15 okt, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
Usch, gillar inte ljudböcker
En av de två gånger jag har lyssnat på en ljudbok lät det mest "blah blah blah.... blah." Monoton, tråkig röst som inte hade någon som helst inlevelse... 16 okt, 2012 19:52 |
Forum > Harry Potter > Ljudbok
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen