Do you belive in magic?
Forum > Harry Potter > Do you belive in magic?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Linus311
Elev |
Klart att jag gör
Tjenare!!! :) 15 aug, 2012 18:51 |
|
Borttagen
|
Yes
15 aug, 2012 18:53
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-16 kl. 15:42
|
|
Lellelivia
Elev |
vad gör man på den här sidan om man inte tror på det..
15 aug, 2012 18:59 |
|
Borttagen
|
Jupp, vilket tråkigt liv man skulle ha annars.
Magi är ju lite spännande så att säga 15 aug, 2012 19:10 |
|
Borttagen
|
I min fantasi :,D
15 aug, 2012 19:11 |
|
Borttagen
|
ofc
15 aug, 2012 19:18 |
|
Irah
Elev |
15 aug, 2012 19:45 |
|
Borttagen
|
ofc! annars är man inte nörd
15 aug, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Jag tror att magi är sådant extraordinärt som allt levande på Jorden någon gång i livet kommer utföra.
Att rädda någons liv, ge en ensam person sällskap eller mata ett hemlöst djur... Det tycker jag är magi. ♥ 15 aug, 2012 19:50 |
|
Borttagen
|
Självklart! Men man kan ju se magi från olika håll. Magi som i Harry Potter är ju bara en sak.
Jag tror att magi även kan vara när man hittar sin själsfrände, gör någon glad, hjälper en gammal (eller ung) person, tröstar sin bästakompis, ger någon som alltid brukar vara ensam sällskap. Det finns så otroligt mycket som kan kallas för magi, så, ja! Jag tror på magi! 15 aug, 2012 23:52 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen