Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Do you belive in magic?

Forum > Harry Potter > Do you belive in magic?

1 2 3 4 5 6
Användare Inlägg
Linus311
Elev

Avatar


Klart att jag gör

Tjenare!!! :)

15 aug, 2012 18:51

Borttagen

Avatar


Yes

15 aug, 2012 18:53

Detta inlägg ändrades senast 2012-08-16 kl. 15:42
Antal ändringar: 1

Lellelivia
Elev

Avatar


vad gör man på den här sidan om man inte tror på det..

15 aug, 2012 18:59

Borttagen

Avatar


Jupp, vilket tråkigt liv man skulle ha annars.
Magi är ju lite spännande så att säga

15 aug, 2012 19:10

Borttagen

Avatar


I min fantasi :,D

15 aug, 2012 19:11

Borttagen

Avatar


ofc

15 aug, 2012 19:18

Irah
Elev

Avatar


Ofc!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Ffc07.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2010%2F206%2F8%2F6%2FAVPS___Look_at_me_by_boabest.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_mei06euskn1qdyt3a.gif

15 aug, 2012 19:45

Borttagen

Avatar


ofc! annars är man inte nörd

15 aug, 2012 19:50

Borttagen

Avatar


Jag tror att magi är sådant extraordinärt som allt levande på Jorden någon gång i livet kommer utföra.
Att rädda någons liv, ge en ensam person sällskap eller mata ett hemlöst djur... Det tycker jag är magi. ♥

15 aug, 2012 19:50

Borttagen

Avatar


Självklart! Men man kan ju se magi från olika håll. Magi som i Harry Potter är ju bara en sak.
Jag tror att magi även kan vara när man hittar sin själsfrände, gör någon glad, hjälper en gammal (eller ung) person, tröstar sin bästakompis, ger någon som alltid brukar vara ensam sällskap.
Det finns så otroligt mycket som kan kallas för magi, så, ja! Jag tror på magi!

15 aug, 2012 23:52

1 2 3 4 5 6

Forum > Harry Potter > Do you belive in magic?

Du får inte svara på den här tråden.