[PM] Ted And Lily [SV]
Forum > Fanfiction > [PM] Ted And Lily [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Bra´
[img]http:/ 22 sep, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
ny läsare AWESOME,neej,Ted får inte hamna i Azkaban
22 sep, 2012 14:48 |
|
Lisen563
Elev |
Jag har en fråga... Jag har skrivet nästan klart på kapitel till. men jag funderar på att lägga ut ett halvt kapitel, det blir kortare men mer spännande. Vill ni ha ett kort kapitel nu eller ett långt, mindre spännande senare?
22 sep, 2012 22:05 |
|
AlexZz
Elev |
22 sep, 2012 22:13 |
|
Lisen563
Elev |
lägger upp det korta!
__________________________ Ted sitter framför datorn, han har fått tillåtelse från Roxanne är inne på msn. – hej Rox, skriver Ted! – Hej hej! Dom pratar en stund innan Rox säger, – Du har väll aldrig drogat mig? – Nej… – vad har hänt med den gamla lekkamraten du var när vi var små? Den som var trevlig och rolig att vara med? Jag saknar den Ted. – Förlåt! Säger Ted efter en lång tysnad. – Förlåt för vad? – För att jag ljög. Jag har drogat dig… svarar han tyst. Hon skäller ut honom en lång stund innan hon säger, – det blir synd om dig när alla andra får reda på det. Säger hon och loggar. Han ångrar verkligen det han har gjort. Alla andra får reda på vad som händer och de blir förbannade på honnom. Ted hamnar i Azkaban i fem år istället för ett. Lily får reda på vad han har gjort och blir förbannad. Han säger förlåt. Kan hon förlåta honom? 22 sep, 2012 22:41 |
|
Ginny Weasley 01
Elev |
Bra
[img]http:/ 23 sep, 2012 10:02 |
|
Borttagen
|
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej,inte feeeem år buhuhu
23 sep, 2012 10:03 |
|
AlexZz
Elev |
23 sep, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
*puttar fram tråden*när kommer det mer?
27 sep, 2012 16:15 |
|
Lisen563
Elev |
Skrivet av Borttagen: kanske i kväll *puttar fram tråden*när kommer det mer? 27 sep, 2012 16:15 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen