Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Efterlysning till bok om HP-fandom!

Forum > Harry Potter > Efterlysning till bok om HP-fandom!

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


kul!

13 aug, 2012 16:13

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Skrivet av tigi:
Skrivet av Kintsugi:
Kan jag hjälpa till med foton, texter och/eller återberätta specifika moments/minnen så hör av dig! ^_^
Spoiler:
Tryck här för att visa!
DH-kön i Göteborg 2007 (1 dygn)
WHPG 08 (deltagare i Slytherin)
Erised 08 (deltagare i Slytherin och domar-inhopp i Quidditch)
Expecto Patronum 09 (Prefekt i Slytherin)
Wroxjö 2010 (spelning, Chidney m.f. arrade)
Quidditch-SM 2011 (deltagare och domare-inhopp)
Wrockeborg 2011 (spelning, Elvira och Louise arrade)
Samt arrade en spelning i Göteborg... eeehe.. 2010? hahaha!

Random:
Hoggyträffar ->2006. (Göteborg och Stockholm)
Fefoträffar ->2010ish. (Göteborg, Stockholm, Luleå, Lund m.f.) (fefo-träffar försvann väl med tiden att man hängde runt med människorna som nära vänner var och varannan dag ändå).
Mugglisträffar 2009-> (har blivit ett par, tre stycken i Göteborg och en stor i Stockholm)

Lärde känna mugglismedlemmar samt hängde med hoggy/fefomedlemmar på Trafalgar Square 2011 under den sista galapremiären (HPDH part 2). Har sett alla filmer f.o.m. GoF tillsammans med inbitna Harry Potter-fans som cirkulerat och som cirkulerar i svenska hp-fandomskretsar än idag.

Fick även norpat biljett till HC Andersen-prisutdelning till JK Rowling i Danmark av svenska Harry Potter-fans som inte kunde fara ner hösten 2010. Med mig på resan hade jag HP-fans från Göteborg, Lund och Växjö.


Även sugen på att komma tillbaka i banorna nästa sommar med Alohomora/Leaky i London, Multicon och Riddikulus. Får se vad ekonomin bjuder till och hur jag kommer till att prioritera kommande äventyr.


Intervjuar gärna dig om att gå på konserter och konvent men också den där första wrockshowen i Gbg!! Och tar som sagt gärna mot foton!


Och jag är aspepp På Leakycon i London! Vi åker!


Kanonfint! Det är bara till att hojta till när det är dags

Jaa! Absolut Hahahah skulle vara så himla häftigt med massa svenska fans i London, vilken grej det skulle kunna bli!

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

13 aug, 2012 16:34

1 2

Forum > Harry Potter > Efterlysning till bok om HP-fandom!

Du får inte svara på den här tråden.