HP bilder/skämt.
Forum > Harry Potter > HP bilder/skämt.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Jag har MASSOR av sånna här bild-skämt på min dator c: AWesome! Haha, allt är awesome med HP i det x)
13 aug, 2012 16:25 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av EMELESEL: Jag har MASSOR av sånna här bild-skämt på min dator c: AWesome! Haha, allt är awesome med HP i det x) Haha, that´s right c: Tyvärr har nog allt försvunnit nu... 13 aug, 2012 16:34 |
|
Trezzan
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Trezzan: Skrivet av EMELESEL: Jag har MASSOR av sånna här bild-skämt på min dator c: AWesome! Haha, allt är awesome med HP i det x) Haha, that´s right c: Tyvärr har nog allt försvunnit nu... Har haft massor med dator där allting bara kraschat D: så ***** :@ jobbigt. Så hade jag en dator i två år och den var verkligen my precious så dog den D: x)
13 aug, 2012 16:36 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Trezzan: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Trezzan: Skrivet av EMELESEL: Jag har MASSOR av sånna här bild-skämt på min dator c: AWesome! Haha, allt är awesome med HP i det x) Haha, that´s right c: Tyvärr har nog allt försvunnit nu... Har haft massor med dator där allting bara kraschat D: så ***** :@ jobbigt. Så hade jag en dator i två år och den var verkligen my precious så dog den D: x) Ja verkligen!! D: Okej nu gick vi lite off topic.. 13 aug, 2012 16:37 |
|
TacosPanda
Elev |
13 aug, 2012 18:26 |
|
JamesCarnalosVamp
Elev |
17 sep, 2012 22:53 |
|
Borttagen
|
18 sep, 2012 11:00 |
|
salinix55
Elev |
Det finns redan en sådan här tråd som är väl använd så jag tycker att en prefekt borde låsa denna tråd
18 sep, 2012 11:25 |
|
Mikaela120
Elev |
Finns väl redan en sån här tråd? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=11774&page=201#p1455939
18 sep, 2012 12:21 |
|
Borttagen
|
Japp det finns redan en sån här tråd, lås denna?
18 sep, 2012 15:23 |
Forum > Harry Potter > HP bilder/skämt.
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen