Älskade Danny
Forum > Fanfiction > Älskade Danny
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kapitel 4
Första joggingturen Idag är det inte bara en vanlig dag utan en ganska speciell dag! Jag ska få gå ut med Danny och ta en joggingtur!! Jag gick till skolan, jag såg min bästis Emilia. Hon var glad som vanligt Hon hälsade och sa att hon hade fått en egen häst! Eftersom hon hade flyttat till en stor bondgård! Hon blev så glad! Hon hade fått en Frieser. Den var svart och mycket fin. Hon var så glad som om hon snart skulle börja gråta. Ida däremot kom till oss och frågade vad som hade hänt, medan Emilia höll på att berätta stog jag och drömde i min egen värld om Danny. Skolans klocka ringde och vi gick in i klassrummet. Jag satte mig och läraren sa att vi skulle ha ett prov idag. Jag hade inte förberett mig, men jag får väl försöka med vad jag kan. Jag kunde inte koncentrera mig mer. Jag tänkte på Danny mer och mer. Jag fattar inte hur man kan avliva en sån gullig, snälla och gosig valp. Jag var klar med provet, sen gick jag till Lunch salen. Emilia och Ida var där och skratta ihjäl sig på bordet, de kunde knappt hålla sig vid liv. Jag satte mig och jag undrade vad som hade hänt, de sa att en kille i 8:an skulle ta mat och han ramlade och all mat han hade på tallriken ramlade på rektorns (nya) skor. Det var roligt, men jag hade bara inte lust att skratta när jag tänkte på att Danny skulle snart avlivas. Skolan var slut, jag sprang till porten så snabbt jag kunde och tog min cykel. Jag cyklade ner till djur affären, jag såg William med en påse av mat. William öppnade dörren och jag gick in för att se min sötis. Han blev väldigt glad att se mig han slickade mig i hela ansiktet. Jag tog ett koppel, men det var inte vilket koppel som helst utan det var en jogging koppel. Man lägger den runt midjan på sig själv. Jag tog på mig mina jogging kläder och joggingskor sen gick vi ut. Jag ville gå till kyrkogården, eftersom det är så fint och stort där. 1 timme senare….. Jag kom tillbaka med Danny till djuraffären, och William satt och var på datorn. Jag sa till honom att vi hade jätte kul tillsammans, William sa att han vet inte vad han skulle göra utan honom. Jag sa att det var inget att oroa sig för jag tänker gå ut med honom varje dag och det kommer att förbli så föralltid.. William avbröt mig och sa: apro på det, så har Danny hittat sin nya ägare. 12 aug, 2012 21:23 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
12 aug, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Jag håller på ._. =)
12 aug, 2012 22:40 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
12 aug, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag håller på ._. =) bra för jag kan inte vänta länge till! haha ok 12 aug, 2012 22:41 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag håller på ._. =) bra för jag kan inte vänta länge till! haha ok de är så spännande!
12 aug, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag håller på ._. =) bra för jag kan inte vänta länge till! haha ok de är så spännande! tackar Tack =) 12 aug, 2012 22:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-08-12 kl. 22:42
|
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag håller på ._. =) bra för jag kan inte vänta länge till! haha ok de är så spännande! tackar jag är bara ärlig
12 aug, 2012 22:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag håller på ._. =) bra för jag kan inte vänta länge till! haha ok de är så spännande! tackar jag är bara ärlig tipsa gärna andra oxå Typ som nib elr nåt 12 aug, 2012 22:43 |
|
Ida Ginny Lovegood
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ida Ginny Lovegood: Skrivet av Borttagen: Jag håller på ._. =) bra för jag kan inte vänta länge till! haha ok de är så spännande! tackar jag är bara ärlig tipsa gärna andra oxå Typ som nib elr nåt bra ide jag håller på
12 aug, 2012 22:43 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen